S obzirom na to koliko je novaca Facebook uložio u WhatsApp te na broj korisnika koji je veći od milijardu i pol, jasno je kako Mark Zuckerberg razmišlja o načinima na koji može početi zarađivati od korištenja ove aplikacije. Kao i u slučaju Facebooka i Instagrama, naplaćivanje same aplikacije ne dolazi u obzir, već će se odlučiti na provjerenu strategiju – oglašavanje.
Još sredinom prošle godine iz ove su kompanije najavili da će se i korisnicima WhatsAppa uskoro početi prikazivati oglasi, a sada napokon imamo i neke detaljnije informacije oko vrste oglasa koje ćemo viđati u aplikaciji. Reklame se ipak neće početi prikazivati ove godine, kako je ranije najavljeno, već tijekom 2020., a za početak prikazivat će se oglasi unutar opcije statusa. Dakle, možemo očekivati format oglasa sličan onima postavljenim u Instagram Stories – oglasi će zauzimati cijeli ekran, kao i statusi na WhatsAppu te će se pri vrhu, umjesto imena korisnika, prikazivati ime brenda koji se reklamira. Povlačenjem prsta po ekranu prema gore prikazat će se više informacija o proizvodu i usluzi koja se reklamira te vjerojatno i neke druge akcije, ovisno o oglašivaču.
Informacije o oglasima objavljene su na Facebook Marketing Summitu koji se ovaj tjedan održao u Nizozemskoj, a kako će izgledati oglasi unutar WhatsAppa, stručnjak za društvene mreže Matt Navarra objavio je na Twitteru.
Coming Soon to @WhatsApp...
— Matt Navarra (@MattNavarra) May 21, 2019
- WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
- WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
- WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + 📸 @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP
Nije teško pretpostaviti kako se korisnicima neće svidjeti prikazivanje oglasa u ovoj aplikaciji za komunikaciju, no mnogi se čude kako je WhatsApp izdržao toliko godina bez oglasa unutar svoje platforme i jasno je da takva situacija ne može biti vječna te da moraju početi zarađivati novac.
Izvor: Yahoo