Vjerojatno ste još uvijek pod dojmom fantastične damconf konferencije organizatora ClickAttacka i partnera Nove TV, održane jučer u City Plaza centru u Zagrebu četvrtu godinu zaredom.
Uzbudljiv digitalni dan započeo je na jedini ispravan način - dok su posjetitelji podizali akreditacije, ispijala se kavica.
Dvorana popunjena do zadnjeg stolca publikom djelomično sačinjenom od sad već stalne postave konferencije, a dijelom od novih lica - te ono što nas posebno veseli, brojnim studentima i mladim marketinškim entuzijastima dokaz je kako je DAM konferencija postala ključni događaj na kojem se okupljaju regionalni digitalni stručnjaci, mediji i brendovi kako bi izmijenili znanja, čuli iskustva drugih i dobili svježe ideje. Uživali su u ukupno 20 predavanja i panela!
Ove godine fokusirali smo se na inovacije i budućnost digitalnog marketinga, raspravljajući o virtualnoj stvarnosti, umjetnoj inteligenciji te percepciji Z-generacije o medijima. Kako brendovi ne bi snosili novčane posljedice promjenom pravila o rukovanju korisničkim podacima, mogli su poslušati prezentaciju o GDPR regulativi.
Ove smo godine angažirali i digitalnog domaćina koji je posjetitelje vodio kroz program – chatbota na Viber messengeru, koji se savršeno uklopio budući da je tema chatbota trenutačno jedna od gorućih u svijetu digitalnog. O toj temi govorili su i predstavnici Addiko banke, generalnog sponzora koji je ove godine i sam u bankarstvo uveo plaćanje chatom.
Ušminkani digitalci opušteno su networkali u prostoru konferencije uveličanim proizvodima naših partnera i sponzora, dok su se tvrtke prijatelji konferencije pobrinuli da i mi ostanemo prijatelji s našim posjetiteljima, brinući o okrepi u svakoj pauzi između predavanja.
Organizacijski, sadržajno i sudeći po prvim dojmovima posjetitelja i partnera, bila je ovo ClickAttackova najbolja konferencija dosad. Nadamo se kako smo uspjeli ispuniti vaša očekivanja, a sad nastavljamo dalje zajedničkim snagama mijenjati digitalne trendove u regiji!