Alphabet, odnosno Google je na udaru EU zbog monopola te iskorištavanja svoje pozicije na tržištu zahvaljujući kojoj korisnicima nameće da na telefonima koriste isključivo njihovu tražilicu. No odvjetnik koji kompaniju zastupa u ovom slučaju iznio je zanimljive podatke koji se, među inim, tiču i konkurencije, odnosno Microsoftove tražilice Bing.
Naime, prema tim podacima, najtraženiji pojam na Bingu je - Google. To bi značilo da korisnici koji otvore Microsoftov preglednik internetskih stranica Edge, čija je tražilica Bing, najčešće na toj tražilici pretražuju riječ Google kako bi onda mogli pretraživati internet putem konkurentske tražilice.
Ovo je prilično zanimljiva situacija u kojoj Google, odnosno Alphabet (krovna kompanija Googleu) koristi podatke s konkurentskih pretraživača za svoju korist. Njihova je logika jasna. Naime, podaci pokazuju da ako korisnici koji otvore Bing najviše traže Google i pretražuju internet putem njega, to bi značilo da korisnici sami i po svom izboru koriste tu tražilicu, bez da ih netko nagovara ili prisiljava, što je jedan od argumenata za podizanje tužbe protiv kompanije.
Na globalnom nivou, prema informacijama SEO kompanije Ahrefs, Google je zaista najtraženiji termin na Bingu, a nakon njega slijede pojmovi “youtube”, “facebook”, “gmail” i “amazon”. Jasno, riječ o nekim od najpopularnijih stranica na svijetu te mnogi umjesto upisivanja “youtube.com” ili “google.com” jednostavno upišu samo youtube u tražilicu i onda s još jednim klikom otiđu na tu stranicu.
Novinari The Vergea kontaktirali su Microsoft i Google kako bi im potvrdili te informacije, no iz tih kompanija nisu imali komentara na medijske upite.
Izvor: Ars Tehnica