Čak i u zemljama u kojima su električni bicikli popularni, oni čine jedva nekoliko postotaka ukupnog broja bicikala. Prometni stručnjaci, međutim, upozoravaju da je njihov udio u nesrećama nerazmjerno veći.
Po istraživanju osiguravateljske kuće Allianz, rizik nesreće s fatalnim posljedicama triput je veći na električnom nego na konvencionalnom biciklu. Odnosi se to na sve dobne skupine.
Primjerice, pretpostavlja se da u Njemačkoj ima 77 milijuna bicikala, a od toga je četiri milijuna električnih ili nešto manje od pet posto, po podacima tamošnjeg ministarstva prometa.
No broj poginulih vozača električnih bicikala iznosi 18 posto u ukupnom broju biciklista.
Možda je to zato što biciklisti na električnim biciklima prelaze više kilometara? Istraživanje pokazuje da su električni bicikli opasniji i na jednakoj udaljenosti.
Statistike upućuju na to da na milijardu prijeđenih kilometara pogine 11,64 vozača električnih bicikala, u usporedbi s 8,96 poginulih na konvencionalnim biciklima.
Istraživanje se odnosi na električne bicikle kojima je maksimalna dopuštena brzina 25 kilometara na sat.
(Hina)