Službeno upotrebljiva maksimalna brzina Tesla Model S Plaid od 1020 KS je 280 km/h, a riječ je o elektronički ograničenoj maksimalnoj brzini koju je moguće doseći isključivo u Track načinu rada. Ipak, taj Telin automobil ima dovoljno snage da ide daleko iznad te granice brzine, pa je kanadska tvrtka Ingenext krekirala svoj softver kako bi uklonila ograničenje maksimalne brzine te su isprobali svoj Model S Plaid na pisti da vide koliko brzo stvarno može ići.
Ispostavilo se da je odgovor - jako brzo. Službeno, Tesla kaže da je najveća brzina Modela S Plaid 320 km/h, no ipak nijedna verzija tog automobila nikada nije bila izdana s uklonjenim limiterom da postigne te brzine, ostavljajući njegovu stvarnu izvedbu pomalo tajanstvenom.
Zahvaljujući spomenutim Kanađanima, sad je po prvi put, na 2,9 kilometara dugoj i zatvorenoj uzletno-sletnoj stazi, Model S Plaid mogao s lakoćom probiti granicu od 320 km/h, dosegnuvši čak 346 km/h prije nego što mu je ponestalo prostora, uz napomenu da je automobil imao još snage za ubrzanje, ali mu je ponestalo piste.
To Model S Plaid stavlja u iznimno rijetko područje za električna vozila, jer samo Lotus Evija i Rimac Nevera mogu tvrditi da imaju slične najveće brzine. Doduše, da bi se postigla ta brzina, bio je potreban softver za uklanjanje limitera na Tesli, a Plaid za velike brzine treba i veće kočnice te Michelin Pilot Super Sports gume.
Osim navedenog, bio je to serijski automobil bez ikakvih modifikacija performansi pogonskog sklopa. Naime, za razliku od Evije i Nevere, to je limuzina s četvera vrata i sa šesteroznamenkastom cijenom, a ne sedmeroznamenkastom.
Videosnimku vožnje, koju je podijelio Electrek, pokazuje da je Tesla postigla svoju maksimalnu brzinu nakon 2,56 kilometara piste, dok je preostalih 340 metara iskorišteno za zaustavljanje vozila.
Obzirom da nisu podijeljeni GPS ili podatkovni zapisi te vož nje uz videosnimku, vjerojatno je da se to neće računati kao službeni brzinski rekord za Model S Plaid.
Izvor: The Drive