Netko je u šali konstatirao da su u WhatsAppu nakon što ih je kupio Facebook od silne sreće prestali voditi računa o stabilnosti i dostupnosti servera, ali stvar je naravno sasvim drugačija.
Četiri sata je WhatsApp tijekom subote bio "offline", potpuno nedostupan, pa su se mnogi s pravom zapitali što se događa s aplikacijom koja je prodana za 16 milijardi američkih dolara. Nakon što je sve vraćeno u normalu, iz WhatsAppa su šturo, kao i uvijek u takvim prigodama, priopćili kako su imali "tehničkih poteškoća koje su otklonjene u najkraćem mogućem roku" uz dodatak "sada je sve u najboljem redu, nadamo se da se ovo više neće ponoviti". Detalji su ostali sakriveni, sve dok se nije oglasio jedan od osnivača...
Jan Koum, izvršni direktor WhatsAppa je u e-mailu pokušao objasniti o čemu se radilo, odnosno što je uzrokovalo prekid u komunikaciji svih korisnika aplikacije. "Nije ugodno, ali moramo priznati kako je ovo bio naš najduži i najveći ispad otkako postoji WhatsApp i svim našim korisnicima se iskreno ispričavamo zbog toga. Problem je bio u jednom neispravnom mrežnom routeru koji je prouzročio takozvani kaskadni efekt", napisao je Koum.
Koum nije dodatno ulazio u detalje što je izazvalo neispravnost navedenog routera i je li možda riječ o preopterećenosti mrežne infrastrukture WhatsAppa, koji je postao dodatno zanimljiv nakon što je objavljena vijest o tome kako ih je kupio Facebook. Samo je na kraju dodao "napravit ćemo sve da analiziramo što je uzrok problema i dobro ćemo paziti da se ovo ne ponovi", a odbačene su i špekulacije kako je WhatsApp bio žrtvom hakerskih napada.
Izvor: The Verge