Postanite fan na Facebooku ako već niste!
SEO (Search Engine Optimization) odnosno optimizacija web stranica za tažilice je jedna od kategorija koja se najčešće mijenja, ovo je deset stvari koje možda radite, a nikako ne biste smjeli...
Google gotovo stalno radi na mijenjanju algoritama koji indeksiraju internet stranice i na osnovu „skeniranja“ sadržaja potom ih kategorizira u rezultatima pretrage za određeni termin ili pojam koji korisnici traže putem najpopularnije web tražilice. Naravno, svi oni koji održavaju web stranice, s naglaskom na SEO, vječno se sudaraju s pitanjem – kako biti što bolje pozicioniran u rezultatima pretrage ili ako je moguće biti prvi?
Da je jednostavno, nije, jer Googleovi „roboti“ i „spideri“ u obzir uzimaju brojne parametre web stranica koje je potrebno uskladiti s pravilima, kako biste dohvatili što bolju poziciju. Kako, dakle, „posložiti“ svoju web stranicu kako bi se uklopila u gabarite koje traži Google? Temeljitom analizom, strukturom koja je ispravna, sadržajem koji je unikatan? Ili na neki drugi način? Kako se mijenjaju algoritmi, tako se mijenjaju i zahtjevi...
Uvriježeno je mišljenje kako se sve vrti oko sadržaja, bolje rečeno unikatnog sadržaja koji mora postati vaša komparativna prednost u odnosu na konkurenciju, što je zapravo vrlo blizu istini, iako se i ta famozna relevantnost sadržaja u posljednje vrijeme sasvim drugačije vrednuje. Uglavnom, u ovoj infografici možete pogledati deset taktika za SEO optimizaciju koje su se nekada koristile, a danas su sasvim nevažne, dapače, poželjno ih je izbjegavati...