Peter Chou vjeruje da je HTC sposoban popraviti marketinške nedostatke iz prethodne godine, nastaviti s inovacijama i kvalitetnim dizajnom, te se zadržati među vodećim svjetskim proizvođačima smartphoneova. Nakon jučerašnjeg predstavljanja novog flagship uređaja HTC One, izvršni direktor HTC-a dao je intervju za The Verge čije najzanimljivije dijelove vam donosimo u nastavku.
Chou je istaknuo da je bilo potrebno stvoriti izvrstan proizvod s mnogo inovacija, koji će se nalaziti u vrhu ponude smartphone uređaja. HTC je i prije imao takve uređaje, ali nije uspio komunicirati s ljudima koji stvarno znaju i cijene njihove proizvode. Kako je već poznato, upravo će marketing biti najvažniji dio HTC-ove strategije za ovu godinu.
'HTC ne pokušava stvoriti široki brand, već pokušava biti vrlo pametan i spretan proizvođač koji će se u interakciju uključiti u prvom redu s onima za koje vjeruju da su njihovi najvažniji, odnosno temeljni korisnici', rekao je Chou. 'Takvi naši korisnici strastveni su u svojim uvjerenjima i traže diferencijaciju. Oni žele nešto drugačije od mainstreama, poštuju inovacije, cijene kvalitetan dizajn i korisničko iskustvo koje nudimo', nadodao je.
'Kao tvrtka, mi doista želimo ponuditi nešto jedinstveno i diferencirano, a upravo nam HTC Sense pomaže da navedeno učinimo', istaknuo je.
Peter Chou naglasio je da se HTC nalazi u izvrsnom partnerstvu s Googleom i Microsoftom, te da ne preferiraju niti jedan operativni sustav, odnosno - zadovoljni su s Androidom i Windows Phoneom i sretni što korisnicima mogu ponuditi takvu mogućnost odabira. Ipak, Ubuntu, Firefox OS ili Tizen zasad nisu u razmatranju.
Chou je naglasio da HTC ima interesa na tržištu tableta, neovisno o platformi (Windows 8, Windows RT, Android), ali prije predstavljanja svog uređaja dobro će razmisliti kako se mogu razlikovati od konkurenata.