Hrvatskim korisnicima Netflixa trenutačno su dostupna tri podatkovna plana mjesečne pretplate. Osnovni koji pruža "dobru" kvalitetu videozapisa (rezolucija 720p), zatim standardni koji pruža odličnu kvalitetu videozapisa u FullHD rezoluciji te premium plan s UltraHD rezolucijom i koji omogućuje preuzimanje sadržaja na čak do 6 uređaja. Cijena ovih paketa iznosi od 5 eura mjesečno za osnovi paket, 8 za standardni te 10 eura mjesečno za premium paket.
Cijene paketa ovise o tržištima, a na dijelu tržišta dostupan je i još jedan, najjeftiniji paket. U tom paketu korisnicima se prikazuju - oglasi. Netflix ga je predstavio kao odgovor na smanjenje broja korisnika, a prvo se pojavio na tržištu Kanade, a naknadno i SAD-a, Australije, Japana i Južne Koreje. Paket s oglasima korisnicima nudi videozapise u Full HD rezoluciji te podršku za dva streama u isto vrijeme, iako na njemu nije dostupan sav sadržaj.
Čini se kako Netflix u budućnosti namjerava uvesti nove promjene oko svojih paketa, odnosno čini se kako bi mogli u potpunosti odustati od osnovnog i najjeftinijeg paketa bez oglasa. Na taj su se potez odlučili na kanadskom tržištu i bit će zanimljivo vidjeti hoće li ga proširiti i na druga tržišta. U Kanadi je sada tako dostupan samo standardni paket s oglasima po cijeni od 6 kanadskih dolara, dok je sljedeći dostupni paket klasičan standardni (bez oglasa) po cijeni od 17 dolara mjesečno. Osnovni paket stajao je 10 dolara.
Trenutačni korisnici osnovnog paketa i dalje će ga moći koristiti, no jednom kada ga promjene, više se neće moći vratiti na njega. Također, taj paket više neće biti dostupan niti novim pretplatnicima.
Zanimljivo, prilikom otvaranja novog profila u SAD-u Netflix više korisnicima ne nudi odmah osnovni plan, već ga oni mogu odabrati pod opcijom svih dostupnih planova. Što se tiče najjeftinijeg paketa uz prikaz oglasa, iz Netflixa kažu kako ga trenutačno koristi više od 5 milijuna korisnika, a prema predviđanjima analitičara tvrtka bi od oglasa tijekom sljedeće godine mogla zaraditi nešto manje od 2 milijarde dolara.
Izvor: TechCrunch