Platforma Digital Talents povezuje male tvrtke i najtalentiranije studente digitalnog marketinga

Male tvrtke jednostavno nisu u fokusu full service agencija, a studenti žele što više mogućnosti praktične implementacije stečenih znanja na završnim godinama studija. Stoga su Visoko učilište Algebra i agencija Drap pokrenuli projekt Digital Talents.

Martina Čizmić | 25.04.2018. / 13:13

Digital Talents ekipa (Foto: Algebra) (Foto: Algebra)

Visoko učilište Algebra i agencija Drap pokreću projekt Digital Talents, digitalnu agenciju koja će studentima omogućiti da steknu radno iskustvo i da što prije započnu raditi na realnim projektima, a istovremeno će malim i srednje velikim tvrtkama omogućiti suradnju s digitalnom agencijom koja je prilagođena njihovim potrebama i mogućnostima.

Ova inovativna platforma i hibridna digitalna agencija koja povezuje studente digitalnog marketinga s malim poduzetnicima, omogućit će im rad na realnim projektima za stvarne klijente. Studenti angažirani u projektu Digital Talents oblikovati će tvrtkama sve dimenzije digitalne prisutnosti te im omogućiti da lakše i efikasnije ostvare svoje poslovne ciljeve.

Kako ističu iz Algebre, razlog pokretanja agencije je jednostavan – male tvrtke jednostavno nisu u fokusu full service agencija, a studenti žele što više mogućnosti praktične implementacije stečenih znanja na završnim godinama studija.

Projekt Digital Talents vodi Mario Fraculj, voditelj katedre za ekonomiju te predavač na preddiplomskom i diplomskom studiju digitalnog marketinga u Algebri. Do dolaska u Algebru bio je predsjednik uprave marketinške agencije McCann Zagreb i direktor marketinga Kraša pa svoje bogato iskustvo u području marketinga donosi i u projekt Digital Talents.

Mnogo je malih i srednjih poduzetnika koji bi uvođenjem digitalnih proizvoda i usluga te jačim korištenjem digitalnih kanala komunikacije mogli poboljšati svoje poslovne procese i unaprijediti svoju poziciju na tržištu.

Radi se o novom obliku suradnje obrazovnog sektora i marketinške struke, a ništa slično nismo zatekli u našem okruženju. Na svjetskoj razini postoje freelancing platforme, primjerice Toptal, no to je u velikoj mjeri virtualna organizacija koja velike klijente povezuje s iskusnim nezavisnim profesionalcima, dizajnerima, developerima i financijskim ekspertima, na složenim projektima.

Pokretanjem platforme Digital Talents s jedne strane prepoznajemo ovakvu situaciju na tržištu koja manjim tvrtkama angažiranje digitalne agencije efektivno čini teškim, a s druge strane otvaramo nove prilike za naše studente, naglasio je Mario Fraculj, voditelj katedre za ekonomiju na Visokom učilištu Algebra i voditelj projekta Digital Talents.

Nakon što uspješno polože kolegije s druge godine preddiplomskog studija, kao što su dizajn interakcijskih sustava, marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama, te društveni mediji i društvene mreže, studenti su, uz inicijalnu podršku mentora, u stanju kvalitetno pružiti temeljne digitalne usluge – dizajniranje korisničkog iskustva na webu, izrada ciljeva i konverzijskih putanja, implementaciju web sjedišta temeljnih na CMS sustavima, postavljanje računa za Google AdWords i vođenje kampanja, prijedlog strategije društvenih mreža, oglašavanje na Facebooku i Instagramu te druge digitalne usluge.

Pritom se studente u projektu mentorira ponajviše u segmentu poslovnih vještina, vođenju projekata i upravljanju odnosima s klijentima, jer su kroz kolegije uspješno svladali profesionalna i tehnička znanja u segmentu digitalnog oglašavanja.

Agencijski posao je zahtjevan. Potrebna je velika količina teoretskog znanja, kreativnosti i praktičnog iskustva da biste mogli uspješno odraditi čak i naizgled jednostavne projekte. Sva potrebna znanja i vještine teško ćete skupiti isključivo pohađajući nastavu ili samostalno učeći radeći u agenciji.

Studentske prakse su se pokazale kao izuzetno učinkovit alat za rješavanje ovog problema, ali trenutni sustav ima dosta izazova. S druge strane, postoji veliki spektar poslova koje studenti viših godina mogu kvalitetno raditi uz pravilnu superviziju.

Npr. mnoge male tvrtke nemaju adekvatne web stranice i osnovne kampanje na tražilicama i društvenim mrežama jer su takvi poslovi jednostavno premaleni za ionako premaleni broj digitalnih agencija na tržištu, kaže Davor Runje, osnivač i direktor digitalne agencije Drap.

Rješenje za ova dva problema je platforma koja spaja klijente i studente zainteresirane da uz studij i mentorstvo svojih profesora i agencijskih profesionalaca zadovolje ovu tržišnu potrebu. Studente se spaja s potencijalnim klijentima i mentorira ne samo u tehničkim već i u poslovnim vještinama, a sve to bez ugrožavanja njihovih obaveza na studiju.

Ovakve platforme bit će standard u budućnosti i jako sam ponosan na to što smo u Algebri pronašli partnera za ovakav vizionarski projekt, naglašava Runje.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti