Najave uoči ovogodišnje blagdanske sezone šopinga nisu previše optimistične. S jedne strane govori se o inflaciji, poskupljenju energenata i, povezano s tim, svih ostalih proizvoda, a s druge strane u medijima dominira tema nestašice proizvoda. Ekonomski stručnjaci i osobe upućene u stanje na tržištu i globalne lance nabave šalju upozorenja kako bi se blagdanski šoping ove godine trebao obaviti ranije jer u prosincu možda više nećete moći kupiti proizvode/uređaje koje želite.
Usprkos tim upozorenjima, jedno je ipak sigurno - bez obzira na ponudu, potražnja će sigurno biti velika, a za tu veliku potražnju priprema se i Amazon koji će samo u SAD-u zaposliti čak 150 tisuća sezonskih radnika. To je veliki porast u odnosu na 2020. godinu kada su zaposlili 100 tisuća radnika, no jasno je kako je tada situaciju na tržištu uvelike diktirao veliki drugi val pandemije. Iako brojke zaraženih rastu i ove jeseni u brojnim zemljama, situacija je ipak pozitivnija nego u posljednjem kvartalu prošle godine. Zanimljivo, Amazon je prošlog mjeseca prvo najavio kako će za ovogodišnju šoping sezonu tražiti 125 tisuća ljudi u SAD-u, no tu su brojku sada ipak povećali za još 25 tisuća ljudi.
Sezonski zaposlenici radit će na pakiranju i slanju narudžbi u Amazonovim skladištima, a iz Amazona su najavili kako će njihova plaća iznositi 18 dolara po satu, uz bonuse od 3 dolara po satu za radnike u određenim smjenama. Također, na nekim lokacijama nudit će i određene bonuse do 3 tisuće dolara.
Dok je brojne kompanije pandemija uništila, Amazon je jedna od tvrtki koja je profitirala s promjenama koje su nastupile s koronavirusom, a prvenstveno se to odnosi na povećanje potražnje za online narudžbama. Samo prošle godine Amazon je zaposlio oko pola milijuna ljudi te nije teško zaključiti da će se, usprkos nestašici radne snage, te brojke povećavati i sljedeće godine.
Izvor: Tech Spot