Projekt “Startaj Hrvatska”, pokrenut kako bi malim, inovativnim hrvatskim poduzetnicima pomogao u plasmanu njihovih kvalitetnih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca, i ove je godine privukao velik broj kandidata, od kojih je njih osam izabrano za veliko finale. Svi finalisti dobit će priliku tržištu ponuditi svoje proizvode kroz sve INTERSPAR hipermarkete i odabrane SPAR supermarkete diljem Hrvatske.
Ovaj jedinstveni televizijski format kojeg su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV za cilj ima podržati male domaće poduzetnike te potaknuti društvo da osvijesti kako svatko uz dobru ideju, uloženi trud i rad može ostvariti uspjeh. Kroz projekt „Startaj Hrvatska” kandidati će gledateljima ispričati priču o prednostima i kvalitetama svojih proizvoda, a SPAR Hrvatska pomoći će im u zadovoljavanju poslovnih standarda kako bi se njihovi proizvodi mogli prodavati na policama trgovačkog lanca.
Helmut Fenzl, predsjdnik Uprave SPAR Hrvatska i Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV (Foto: Zimo)
Startaj Hrvatska predstavlja jedinstveni medijski projekt koji će treću godinu za redom biti emitiran na Novoj TV. Veseli nas suradnja sa Sparom, koji donosi inovacije u proizvodima, prepoznaje vrijednost mladih poduzetnika te ima ambiciju podržati ih na njihovom poduzetničkom putu. Zajednički uspješno pomičemo granice i jačamo vidljivost novih poduzetnika i njihovih proizvoda koji dolaze na tržište. Zahvaljujući našoj medijskoj snazi ovim projektom mijenjamo percepciju i predstavljamo put do uspjeha sa svim usponima i padovima te stvaramo pozitivnu sliku o novim generacijama poduzetnika, ističe Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.
Povodom predstavljanja ovogodišnje sezone, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl izrazio je veliko zadovoljstvo razvojem samog projekta te naglasio: Iznimno sam ponosan što i u ovim izazovnim vremenima, kako za nas trgovce, tako i za proizvođače, nastavljamo s ovim poslovno-medijskim projektom. Startaj Hrvatska danas privlači sve veći broj malih, domaćih proizvođača koji stvaraju kvalitetne i inovativne proizvode. I ove godine nastavljamo s podrškom našim poduzetnicima te nas veseli što ćemo u SPAR-u zajedno s kandidatima biti uključeni u sve faze njihova poslovnog puta. Izbor finalista za emisiju bio je iznimno zahtjevan. Zaprimili smo velik broj prijava vrlo kvalitetnih kandidata iz svih dijelova Hrvatske među kojima smo, odabrali osmero zaista najboljih čiji će se proizvodi naći u INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima.
Jan Kerekeš i Mia Kovačić (Foto: Zimo)
Kandidati treće sezone projekta “Startaj Hrvatska” predstavili su osam novih proizvoda - Croccantino, 4 mudraca, Kozji sirevi, Meštar, Nutri Kulti, Korijen, Organica Vita te Druid:
Bračni par Marija Antunović i Ivan Borac osmislili su brend ručno rađenih sladoleda Croccantino prema domaćoj recepturi i talijanskim principima.
Iza priče o 4 mudraca stoje supružnici Miroslav i Martina Vuković koji u svojoj maloj pivovari proizvode pivo prema tradicionalnoj metodi.
Braća Ivan i Josip Perković udružili su snage te zajedno osmislili Kozje sireve prepune bjelančevina.
Majka i sin, Tea Bogdan i Mario Goreta od prirodnih sastojaka proizveli su kozmetiku Meštar, a njihovi proizvodi namijenjeni su za njegu kože muškaraca.
Kandidatkinja Martina Gilja stoji iza brenda Nutri Kulti, a u svojoj maloj manufakturi proizvodi ukusne grickalice koje su pune nutritivnih i zdravih sastojaka.
Obiteljsku recepturu dugu više od 50 godina, Tina Popović je odlučila nastaviti te je pokrenula vlastiti biznis proizvodnje povrtnog dodatka Korijen.
Maja Lazić u srcu Slavonije preuzela je proizvodni pogon od svog oca gdje izrađuje Organica Vita, ukusni namaz od lješnjaka i industrijske konoplje.
Priča o bezglutenskoj tjestenini Druid nastala je zahvaljujući bratu i sestri, Marku i Ani Antolić koji su odlučili ostati u Hrvatskoj i pokrenuti vlastiti posao.
Ovogodišnji kandidati treće sezone projekta “Startaj Hrvatska” dobit će posebnu priliku pozicionirati se na hrvatskom tržištu i kupcima ponuditi svoje kvalitetne, domaće proizvode.
Startaj Hrvatska počinje s emitiranjem u nedjelju 2.listopada u 16.15 sati na Novoj TV. Treća sezona imat će ukupno 11 emisija, a HIT proizvod 2022. bit će objavljen u prosincu.