Korisnici Appleovih uređaja odsad više neće morati trčati u servis svaki put kad se pojavi neki problem, već će sami moći pokušati utvrditi kvar, a možda ga i popraviti.
Naime, Apple je objavio kako je njihov program, Apple Diagnostics for Self Service Repair, koji daje potrošačima mogućnost testiranja proizvoda radi optimalne funkcionalnosti dijelova i identificiranja dijelova koji bi mogli trebati popravak bez pomoći Applea ili neovisnog pružatelja usluga popravka sada dostupan i u Europi.
Podsjetimo, radi se o programu koji je lansiran u SAD-u u prosincu 2023., a podržava 42 Apple proizvoda. Od danas dostupan je i u 32 europske zemlje, dok je proširenje na Kanadu u planu za 2025. godinu.
Apple je prvi put pokrenuo slični samoposlužni program 2022., nudeći korisnicima pristup priručnicima, originalnim Appleovim dijelovima i alatima koje koristi kako bi im omogućio popravak vlastitih uređaja. Program je pokrenut kao odgovor na pritisak zagovornika “prava na popravak” koji tvrde da potrošači ne bi trebali biti osuđeni na odlazak samo odabranim servisima za popravak svog uređaja.
Ovo je još jedan korak Applea prema održivijem poslovanju i dugotrajnijim uređajima.
Iako je Apple predan pružanju sigurnih i pristupačnih opcija popravka, projektiranje i izrada dugotrajnih proizvoda ostaje glavni prioritet, ističu iz Applea. Najbolja vrsta popravka za korisnike i planet je ona koja nikada nije potrebna.
Kako pojašnjavaju iz Applea, korisnici mogu pokrenuti Apple Diagnostics na drugom proizvodu kako bi provjerili status i performanse na uređaju koji bi možda trebao popraviti. Bit će dovoljno slijediti upute na ekranu kako bi saznali u kakvom je stanju njihov uređaj, što bi eventualno trebalo popraviti odnosno koje dijelove zamijeniti.