Popular Science -- online magazin koji se bavi temema iz tehnologije i znanosti, objavio je kako će omogućiti pretplatu na svoj magazin preko iTunesa, čime će ujedno postati i prvi koji koristi ovaj način prodaje.
Prije nekoliko dana Apple je objavio mogućnost pretplate na digitalni sadržaj preko iTunes servisa oko čega se digla i velika 'prašina' radi nezadovoljnih oglašivača koji kažu kako su Appleovi uvjeti nerealni.
Naime, Apple je ponudio svim oglašivačima mogućnost da se njihovi korisnici pretplate na digitalni sadrža preko iTunes servisa od čega Apple zadržava 30% prihoda i zadržava informacije korisnika.
Problem nastaje u tome što izdavači prilikom prodaje digitalnog sadržaja na svojem webu prikupljaju informacije korisnika koji su se pretplatili, dok to nije slučaj ukoliko korisnik obavi pretplatu na iTunesima. U tom slučaju korisnik dobiva informaciju želi li podijeliti informacije sa izdavačem ili ne.
Dok većina izdavača smatra ovo problemom, magazin Popular Science naziva ovaj način pravim smjerom. Gregg Hano, potpredsjednik grupe za oglašavanje Bonnier Technology ističe kako ovaj način omogućuje korisnicima da podijele svoje email adrese kako bi dopustili izdavačima da komuniciraju sa njima.
Popular Science prodaje pretplatu za iPad po cijeni od 14.99$ godišnje za limitirani vremenski period, te za 19.99$ svake sljedeće godine. Cijena je nešto viša nego kod tiskanog izdanja te iznosi 12$ za 12 izdanja.
Popular Science za iPad prošle godine prodavao se po cijeni od 29.95$ godišnje, a razlog visoke cijene navode snižavanje cijene. Ukoliko korisnik sam ne prekine pretplatu na magazin, ona se automatski obnavlja svake godine. Cijena jednog izdanja Popular Scienca za iPad iznosi 4.99$.
Via [AdAge]