Kada je u pitanju elektrifikacija, Norveška je nekoliko koraka ispred konkurencije. Dok na nekim većim tržištima namjeravaju zabraniti prodaju novih modela benzinaca i dizelaša od sredine sljedećeg desetljeća, Norveška to planira napraviti već 2025. godine. Ova je država s različitim subvencijama i povlasticama učinila električne automobile zanimljivima većem broju ljudi (naravno, u tome pomaže i činjenica što Norvežani imaju visok standard), tako da danas prilikom razmišljanja o kupovini novog vozila većina njih prvo razmišlja o automobilu s električnim motorima.
To potvrđuju i prodajne brojke te je prošle godine udio električnih automobila dosegao 65 posto, u što se ne ubrajaju hibridi. Ove godine potražnja za električnim automobilima još je veća te iznosi čak 80 posto, odnosno gotovo 90 ako uključimo i hibridne automobile.
Najveća potražnja u Norveškoj jest za Teslom, odnosno njihovim Modelom Y. Koliko je taj automobil popularan, najbolje govori podatak da je oborio rekord po broju prodanih komada koji je držao legendarni Volkswagen još od 1969. godine. Naime, tada je u Norveškoj prodano 16.709 modela Bube, a dosad je u Norveškoj prodano 16.748 Modela Y. Do kraja godine ta bi se brojka trebala približiti 18 tisuća te je pitanje koliko će dugo Teslin automobil biti rekorder po broju prodanih vozila tijekom jedne godine.
Što se ostalih modela tiče, drugi najprodavaniji jest Volkswagenom ID.4, za kojim također vlada velika potražnja (više od 11 tisuća), nakon čega slijedi Škoda s modelom Enyaq iV te, jasno, oba ta modela imaju električne motore.
Izvor: Electrek