Prije nekoliko godina činilo se kako je cijela automobilska industrija u brzoj i nezaustavljivoj tranziciji prema elektrifikaciji. Kako bi uhvatili korak s Teslom, ali i pripremili se za električnu budućnost, tradicionalne automobilske kompanije počele su s masovnim ulaganjima u električne motore i baterije, a stručnjaci su predviđali kako će s vremenom broj prodanih vozila s električnim motorima premašiti prodaju benzinaca i dizelaša.
Situacija na tržištu pokazala je kako je ta tranzicija ipak sporija od očekivane te i dalje mnogi vozači ne žele zamijeniti svoja vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem nekim vozilom s e-motorom.
Zbog toga i automobilske kompanije moraju izmijeniti i modificirati svoje ranije planove. Neke su tvrtke najavljivale da će do kraja ovog desetljeća prestati s prodajom benzinaca i dizelaša i sav fokus staviti samo na elektrifikaciju. Drugi, poput Porschea, nisu najavili kraj za svoje tradicionalne motore, no vjerovali su kako će do kraja ovog desetljeća većina, tj. 80 posto njihovih prodanih automobila imati električne motore.
Iako je njihov cilj, barem u teoriji, isti, iz ove kompanije sada kažu kako će njegovo ostvarenje ovisiti o razvoju elektromobilnosti, ali i o zahtjevima kupaca. Dakle, situacija na tržištu je takva da u Porscheu nisu sigurni da mogu ostvariti (preambiciozne) ciljeve koje su si ranije zadali jer se situacija promijenila. Tranzicija na električne automobile traje duže nego što smo mislili prije pet godina, komentirali su iz ove kompanije za Reuters. Ono što su posebno naglasili jest da im je sada najvažnija dvostruka strategija koja uključuje nastavak razvoja motora s unutarnjim izgaranjem, ali i, naravno, razvoj električnim motora i automobila.
Porsche nije jedina kompanija koja je prilagodila svoju strategiju elektrifikacije te su u posljednje vrijeme direktori brojnih kompanija, od Mercedesa do Renaulta, upozorili kako su ciljevi oko elektrifikacije koje su si ranije zadali preambiciozni jer mnogi vozači i dalje ne žele zamijeniti svoje benzince i dizelaše s električnim vozilima. Razlozi su slični kao i prije više godina. Jedan od njih je previsoka cijena, zbog čega sve više kompanija razvija cjenovno povoljnija vozila na struju, a drugi je baterija, odnosno punjenje. Doseg na većini automobila i dalje ne može parirati benzincima i dizelašima, punjenje puno duže traje, dok je broj stanica za punjenje i dalje premali.