Amazon želi da proizvodi koje njihovi korisnici naruče što prije dođu od skladišta do vrata, kako bi usluga bila brza i na maksimalno zadovoljstvo kupaca. Kako bi u tome uspjeli, testiraju čak i zračnu dostavu, iako je pitanje kada će njihovi dronovi početi masovno donositi naručene pakete. Kompanija sada ima još jedan plan koji bi trebao ubrzati dostavu, iako će to ubrzanje biti minimalno i vjerojatno će omogućiti koju dostavu dnevno više po dostavljaču.
Kompanija je, naime, počela s razvojem pametnih naočala kodnog imena Amelia koje će biti bazirane na njihovim postojećim naočalama Echo, a uključivat će integrirani ekran unutar kojeg će se prikazivati informacije, odnosno strelice o smjeru kretanja oko zgrada te unutar samih zgrada. Dakle, prilikom dostave paketa, Amazonovi dostavljači više neće morati tražiti konkretan ulaz u zgrade u kojima se nalaze osobe koje su naručile te pakete, već će se sve informacije o tome gdje se kretati i skrenuti prikazivati unutar samin naočala. Ponekad se takvo pretraživanje ulaza pokaže komplicirano i vremenski zahtjevno pa bi ovakve naočale zaista mogle biti prilično korisne.
Osim za lakše kretanje tijekom pješačenja i traženja ulaznih vrata u zgrade, Amazonove naočale trebale bi imati i podršku za GPS koji će se moći koristiti tijekom vožnje tako da će se na njihovom ekranu pojavljivati vrijeme kada skrenuti te strelice koje će pokazivati vozačima davati precizne upute gdje trebaju voziti te koliko su udaljeni od konačne destinacije.
Razvoj ovakvog uređaja prilično je kompleksan i proći će još dosta vremena prije nego ga Amazon razvije i usavrši, a naravno, bit će prilično izazovno prikupiti sve podatke o ulaznim vratima u zgrade i slično. Ako u tome ne uspiju, odnosno ako se naočale ne budu pokazale učinkovitima ili budu preskupe za razvoj i proizvodnju, postoji mogućnost da bi Amazon na kraju mogao u potpunosti odustati od ovog projekta.
Na novinarske upite iz Amazona nisu htjeli komentirati informacije o samim naočalama, no naglasili su kako konstantno rade na inovacijama kako bi vozačima omogućili što bolje i sigurnije iskustvo dostave.
Izvor: Engadget