Od predstavljanja ChatGPT-a umjetna inteligencija neizostavna je tema u svim poslovnim krugovima jer ova tehnologija ima mogućnost transformirati i radikalno promijeniti način rada te znatno povećati poslovnu učinkovitost. O utjecaju umjetne inteligencije na biznis, njezinim prednostima, ali i nedostatcima, pa do toga kakve transformacije poslovanja kompanije mogu očekivati daljnjim razvojem AI-a, razgovarat će se ovog rujna u okviru prvog AI Weekenda.
Konferencija će se održati u Rovinju od 19. do 22. rujna, a među predavačima bit će neka od najvećih imena regionalne, ali i svjetske AI scene, uključujući predstavnike kompanija TikTok, Meta i OpenAI.
Među inim, na AI Weekendu gostovat će i jedan od vodećih stručnjaka za ovu tehnologiju i nezavisni kreativni direktor u OpenAI-u Rodger Werkhoven. Svoju karijeru dugu čak 3 desetljeća započeo je radom na generativnoj umjetnoj inteligenciji, a nakon toga postao je suosnivačem CollaborAitors AI-a, umjetničkog kolektiva koji je producirao prvi kratki animirani film generiran AI-om Let's Be Friends. Prije dvije godine pridružio se timu OpenAI-a, pomažući u razumijevanju eksperimentalnog DALL-E modela, a kasnije i ChatGPT-a.
O pravnim pitanjima i regulativi na području Europske unije te kako će AI Act utjecati na kompanije, startupove i divove poput TikToka i Googlea, pričat će Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations Manager CEE iz TikTok te Metin Public Policy Manager Patrik Tovaryš, dok će Gordan Kreković, CEO tvrtke Visage Technologie govoriti o strategijama i održivosti umjetne inteligencije u svijetu brzog tehnološkog napretka.
Od ostalih govornika treba još spomenuti i Davora Bruketu, suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey i Ervin Jagetić, Product Director u Infobipu koji će objasniti kako se isprepliću svijet brendiranja i tehnologije te kako njihova suradnja može odgovoriti na zahtjeve kupaca, stvarajući dublje i smislenije interakcije.