Iako često kritiziran, Spotify bilježi sve bolje rezultate poslovanja, pa je tako samo u posljednjem kvartalu povećao prihode od oglašavanja za čak 53% naspram prošle godine.
Spotify je veliki biznis, a tu tvrdnju potkrjepljuju prilično dobri rezultati poslovanja, pa je tako potvrđeno da je u prvom kvartalu zabilježen rast prihoda od mobilnog oglašavanja za čak 380% naspram istog razdoblja prošle godine. Uz to, Spotify je s 40 milijuna aktivnih korisnika u svibnju prošle godine skočio na 60 milijuna u siječnju ove godine.
Ovaj glazbeni servis od 1. svibnja nudit će oglašivačima ciljanu skupinu prema streamovima iz 1.5 milijardi playlista koje Spotify ima u svojoj bazi, a što će naravno povećati relevantne oglase svojim potencijalnim kupcima.
Spotify ističe kako će brandovi od sada moći ciljati publiku prema tome tko su (godine i spol, lokacija i jezik), što slušaju (playlista, žanr), i kada slušaju (vrijeme u danu i platforma ili uređaj).
Osim toga, njihov freemium model nudi oglašivačima i video reklame koje prekrivaju ekran, te omogućuju oglašavačima malo drugačiji pristup marketingu.