Prije 4 godine ova je besplatna igra osvojila svijet, a izdavačima i dalje zarađuje milijarde

Pokemon Go označio pravu malu revoluciju u mobilnim igrama, gamerima su izašli na ulice i parkove loveći pokemone.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 10.07.2020. / 11:36

Pokemon Go (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Prije četiri godine pokemoni su pokorili svijet. Mladi, ali i oni (malo) stariji izašli su u parkove i na ulice i na ekranima mobilnih telefona tražili gdje se nalaze mala stvorenja. U nekim su gradovima na mjestima na kojima su se pojavili rijetki primjerci pokemona zabilježene velike gužve, pa čak i prometni kolaps zbog djece i tinejdžera koji su jurili ulicama kako bi stigli na mjesto na kojem bi mogli uhvatiti pokemona. Iako se čini kako je taj fenomen relativno kratko trajao te se danas više ne piše toliko o igri Pokemon Go, podaci kompanije za mobilnu analitiku Sensor Tower pokazuju kako i dalje postoji veliki interes za igrom.

Pokemon Go (Foto: AFP) Ovo bi mogao biti jedan od primjera zašto je Italija u takvom stanju: Umjesto da bude kući, muškarac je šetao gradom i – hvatao pokemone!

Pokemone diljem svijeta love milijuni ljudi, a potrošnja unutar igre raste iz godine u godinu. Naravno, u 2020. situacija je zbog korone koja nas je zatočila u četiri zida, a poanta pokemona jest potraga na otvorenim prostorima, drukčija, no zato nam puno toga o popularnosti mogu reći brojke za 2019. Tijekom prošle godine igrači su potrošili čak milijardu dolara u igri Pokemon Go, što je najveći iznos potrošen unutar igre tijekom jedne godine.

Informacije o potrošnji igrača od izdavanja igre do srpnja ove godine pokazuju kako je potrošeno 3,6 milijardi dolara, a bit će posebno zanimljivo vidjeti koliko je koronakriza utjecala na ponašanje i potrošnju ljubitelja Pokemona Go.

Pokemon Go (Foto: AFP) Virtualni Pokemoni oborili rekord i potvrdili svoju popularnost tri godine nakon izlaska

Kao i brojne druge popularne igre u kojima uživaju deseci milijuni korisnika diljem svijeta, i Pokemon Go koristi tzv. freemuim model u kojem je sama igra u potpunosti besplatna, što je ključni korak u privlačenju milijunskog broja korisnika. Iako je igra besplatna, unutar nje mogu se kupovati različiti dodaci, a cifra od 3,6 milijardi dolara potrošenih dosad najbolje govori kolika je potražnja za tim dodacima.

Izvor: Business Insider

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti