Na Danima komunikacija koji se ovog tjedna održavaju u Rovinju proglašeni su pobjednici Effie i MIXX natjecanja.
Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom Ideje koje djeluju što znači da se osim kreativnosti nagrađuju i učinkovitost te strateško promišljanje kampanje.
U sklopu MIXX natjecanja nagrade se dodjeljuju digitalnim kampanjama i digitalnim alatima, odnosno platformama na području tržišnih komunikacija, a kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate.
Dobitnici Effie nagrade za 2018. godinu:
Grand Prix + zlato:
Ožujsko pivo - kampanja "Žuja je zakon (2015-2017)" u kategoriji Dugoročna učinkovitost za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije
Zlato:
Pipi - kampanja "Boli me pipi" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Dalmacijavino Split, agencije: Imago reklamna agencija, Jedinica i nula
Brufen Effect - kampanja "Nemojte mučiti sami sebe" u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Mylan Hrvatska, agencije: Señor, Advans, Centralna jedinica
Ožujsko pivo - kampanja "Budi hrabar - počeši s razlogom" u kategoriji Neprofitabilne, pro-bono, humanitarne kampanje za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije
Srebro:
Karlovačko - kampanja "Kako siješ tako ćeš i piti" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Starcom/Publicis One
Ožujsko pivo - kampanja "Mame i tate su zakon" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno)za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian
Bronca:
Stari lisac - kampanja "Lansiranje Starog lisca - Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Publicis, Starcom/Publicis One
Iskon Internet - kampanja "Iskon Casting" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Iskon, agencije: Señor, Pro Media Group, 404, Centralna jedinica
Tele2 - kampanja "Pokućni internet" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Tele2, agencije: Imago reklamna agencija, Media Polis
Croatia osiguranje - kampanja "Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami" u kategoriji Korporativni ugled, image i identitet za klijenta Croatia osiguranje, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Brigada, Millenium promocija
Dobitnici MIXX nagrada za 2018. godinu su:
Best Website: Vipnet.hr, web.burza za klijenta VIPnet
Best Mobile App: Terappia, Infinum za klijenta Novartis
Best Tech & Innovation: Foto - prepoznavanje, Undabot za klijenta Njuškalo
Best Social: Vip YouTube Akademija, Degordian za klijent VIPnet
Best Search: Searching Bike.hr in 2017, SeekandHit za klijenta Sensus Grupa
Best Branded Content: Vipme Nema da nema, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta VIPnet
Best Media Strategy: Shake&Take 2.0, 404 za klijenta Coca-Cola Adria
Direct Response and Lead Generation Campaign: Projekt Meandar, M+ Agency za klijenta Feal IN
Cross-Media Integration Campaign: Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta Croatia osiguranje
Brand Awareness Campaign: Beck's - Scratch4Art, 404 za klijenta Zagrebačka pivovara
Best in Show: Boli me Pipi, Imago Ogilvy za klijenta Dalmacijavino