Novootorena tvornica Everett pored Seatllea, bila je odabrana 30. rujna 1966. godine kao mjesto na kojem će javnosti biti i službeno predstavljen najnoviji Boeingov zrakoplov - 747 Jumbo Jet. Zrakoplov je to, koji je doslovce unio velike promjene u zračni prijevoz putnika i započeo eru velikih putničkih zrakoplova.
Popularni Jumbo Jet bio je dizajniran tako da može letjeti na iznimno duge pruge te prevesti dvostruko više putnika, od primjerice Boingove 707-ice.
Jumbo Jet je na kraju mogao u zrak poletjeti s maksimalno 333 tone tereta, a da bi sebe i taj teret vinuo u zrak, bilo je potrebno ugraditi motore s 16.8 tona potiska.
Ono što je bila njegova najveća prednost pred ostalim putničkim zrakoplovima, jest upravo ta da je bio znatno veći od konkurencije, s dužinom od 63,6 metara i rasponom krila od 59 metara. Rep mu je visok poput zgrade sa šest katova pa je problem bio i gdje ga prakirati isprva.
Zračne kompanije ubrzo su stajale u redu kako bi nabavile svoj primjerak divovskog putničkog zrakoplova, koji je imao dolet od nevjerojatnih 8560 kilometara.
Uspjeh Jumbo Jeta značio je i ogromno olakšanje za Boeing, jer je kompanija nagomilala dugove od više od milijardu dolara, ponajviše zbog projekta upravo tog zrakoplova. Za provedbu 747-ice u stvarnost tražili su sredstva od čak sedam različitih banaka.
Neuništvi Jumbo Jet aktivan je i danas te leti u inačici 747-8, a njegovo vrijeme, čini se, još uvijek nije prošlo.