S predanošću, strašću i vizijom koja ih vodi, kandidati 'Startaj Hrvatska' ovog će tjedna stati pred kupce i testirati svoje prodajne vještine u prvom krugu prodaje jedan na jedan. Njihovi proizvodi nalaze se na plavim policama, spremni za osvajanje tržišta, a svaka priča krije nevjerojatnu odlučnost i hrabrost.
Prva pred kupce izlazi Tijana Bogdanović, koja stoji iza branda Morning Lab Granola. Zajedno s kolegicom Vesnom, Tijana je odlučna približiti svoj proizvod kupcima kroz kreativnu prezentaciju. '
Granolu ćemo prezentirati u staklenkama kako bi ljudi vidjeli sadržaj, a poslužit ćemo je s jogurtom i voćem – baš kako je zamišljeno za konzumaciju kod kuće, ističe Tijana.
Nakon Tijane, svoje vrijeme pred kupcima dočekat će Vinko Dragojević, osnivač branda Brewville.
Pivo je za mene bio izlaz iz korporacijske rutine, a sada je prilika da motiviram ljude na kupnju pričom o proizvodu, reći će Vinko. Isprva skeptičan, brzo se će se opustiti i privući kupce na svoj štand kako bi kušali njegova piva.
OPG Lešić, odnosno Sanja i Ivan Lešić predstavit će kupcima džem od šipka s njihovog ekološkog nasada.
Nemamo velika očekivanja, ali se veselimo upoznavanju kupaca, kazat će Sanja, dok će Ivan dobiti zadatak privlačiti pozornost na njihov štand palačinkama s džemom.
Na kraju, Helena i Danijel Carić s brandom Artisana ponudit će proizvode od pira. '
Predstavit ćemo tjesteninu i griz, uz naglasak na nutritivne vrijednosti, kazala je Helena, a kupci će imati priliku kušati njihov griz na mlijeku i tjesteninu s umakom od rajčice.
Ne propustite novu epizodu ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju od 16 sati i pogledajte kako se ovih četvero kandidata snašlo u direktnoj prezentaciji svojih proizvoda kupcima.