Velike tehnološke i automobilske kompanije vjeruju kako budućnosti industrije pripada autonomnim vozilima, odnosno računalima koja će upravljati automobilima i u potpunosti zamijeniti ljude kao vozače. Iako će proći još dosta vremena dok takvih automobili postanu svakodnevica na cestama diljem svijeta, najčešća pitanja koja se postavljaju vezano uz autonomna vozila jest – tko će bit kriv za prometne nesreće koju izazovu računala i kako se obraniti od hakera.
S obzirom da je već danas sve veći broj automobila povezan s internetom i ovisan o tehnologiji, vozači bi problema s hakerima mogli imati već u bližoj budućnosti, a što se može dogoditi ako vam hakeri preuzmu kontrolu nad automobilom mogli smo vidjeti prošle godine kada su dvojica stručnjaka za sigurnost preuzeli kontrolu nad automobilom novinara Wireda (naravno, u dogovoru s njim) koji je na kraju sletio s ceste. Potencijalne opasnosti jako su velike jer bi neki haker s udaljenog mjesta mogao, slučajno ili namjerno, izazvati velike prometne nesreće s velikim brojem žrtava. Ovo je problem o kojem ćemo sigurno puno čitati tijekom sljedećih godina, a dvojica senatora iz Michigana već sada imaju 'rješenje' za takve probleme. Naime, prema njihovom prijedlogu zakona, ljudima koji pristupe elektroničkom sustavu motornih vozila kako bi namjerno uništili, oštetili ili stekli neovlaštenu kontrolu nad takvim vozilima, prijeti maksimalna kazna doživotnog zatvora.
Na Cnetu kažu kako bi se ovakvo tumačenje zakona moglo primijeniti i na inženjere i 'geekove' poput jednog vlasnika Teslinog modela S koji je dodao glasovno upravljanje računalu u ovom automobilu (teoretski, namjerno i neovlašteno je pristupio računalnom sustavu automobila) tako da u budućnosti treba biti jako oprezan prilikom predlaganja, odnosno donošenja i primjene ovakvih zakona. Osim automobila, sigurnosni stručnjaci upozoravaju i na opasnost koju hakeri predstavljaju zrakoplovima (jedno je nedavno istraživanje pokazalo kako hakeri mogu napasti avione putem WiFi-ja dostupnog u zrakoplovima), ali i vlakovima napadom na signalne sustave željeznica.