Twitter je moćan alat za marketing kompanija, no mnoge od njih primjećuju da ih ljudi prestaju pratiti. Zašto je tome tako?
Istraživanje koje u zajedničkom projektu donose tvrtke Cotweet i ExactTarget pokazuju nekoliko glavnih razloga, ujedno i grešaka koji brandovi rade kod svoje promocije na Twitteru.
Za čim kvalitetnije vođenje Twitter profila u marketinške svrhe postoje dva načina. Prvi je da prepustite cijelu stvar profesionalcima, tzv. Community Managerima, ili se posvetite istraživanju i učenju na pogreškama, koje bi vas usput mogle skupo koštati.
Anketa kaže da najviše korisnika prestaje pratiti (followati) brand na Twitteru radi ponavljanja sadržaja, odnosno isti sa vremenom postaje dosadan. Drugi razlog je što timeline postaje zakrčen marketinškim postovima, a treći je prečesto slanje postova.
Vođenje Twittera nije lako, niti je lako vođenje Facebook stranice kompanije. Treba mnogo vremena, truda i učenja kako bi se postigli efektivni rezultati koji vam neće podići prodaju za 50% kako većina njih misli, već će osvijestiti brand svoje kompanije koja kao još jedan kanal marketinga može pomoći pri prodaji.
Kompletno istraživanje vezano uz Facebook, e-mail i Twitter pogledajte na ovom linku.