Reklame na Netflix stižu krajem ove godine

Iako iz Netflixa kažu kako se za aktualne pretplatnike ništa neće promijeniti, no uvest će novi pretplatnički plan koji će biti jeftiniji, ali će uključivati i prikazivanje reklama.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 26.06.2022. / 10:28

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

O uvođenju reklama na Netflix govori se već neko vrijeme, a taj je novitet sada najavio i jedan od izvršnih direktora Ted Sarandos. Tijekom festivala u Cannesu novinarima je rekao kako je njegova kompanija zapostavila dobar dio korisnika, a to su korisnici kojima je mjesečna pretplata za ovaj videoservis preskupa, dok nemaju ništa protiv oglasa.

Slika nije dostupna Netflix krenuo s testiranjem zabrane dijeljenja lozinki, korisnici otkazuju pretplate

Sanders kaže kako se ovdje ne radi o uvođenju oglasa na Netflix kakav se danas koristi jer se pretplatnicima koji će plaćati punu cijenu nikakve reklame neće prikazivati, no zato uvode novu kategoriju pretplate koja će biti niža, a uključivat će i prikazivanje reklama.

Ekipa iz Netflixa godinama se protivila takvom jeftinijem pretplatničkom planu koji bi uključivao i prikazivanje oglasa pa su tako, nakon što je Disney+ ranije ove godine najavio jeftiniju pretplatu uz prikaz oglasa, iz Netflixa su poručili kako nikada ne bi tako nešto napravili jer “nema smisla”. No tada je i glavni direktor za financije kompanije Spencer Neumann oprezno rekao “nikad ne reci nikad”, a kako se situacija za kompaniju rapidno počela pogoršavati, jako su brzo promijenili mišljenje.

Nakon velikog rasta broja pretplatnika tijekom pandemije, uslijedio je pad - što zbog činjenice da ljudi više ne provode toliko vremena unutar svoja 4 zida, što zbog sve jače konkurencije. Netflix je tako u prvom kvartalu ove godine zabilježio pad mjesečnih pretplatnika, a u dva navrata otpustili su zaposlenike te se nadaju kako će s ovim potezom uvođenja jeftinije pretplate uz prikaz oglasa povećati broj pretplatnika i prihode.

Slika nije dostupna Izvršni direktor Netflixa komentirao probleme u kompaniji: To je “užasavajuće, razočaravajuće i sramotno”

Uvođenje nove pretplatničke opcije možemo očekivati već do kraja godine, a Netflix trenutačno pregovara s kompanijama vezano uz partnerstvo za oglašavanje, a glasine kažu kako su najbliže potpisivanju ugovora s Googleom i NBC Universalom.

Izvor: Hoolywood Reporter

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti