O uvođenju reklama na Netflix govori se već neko vrijeme, a taj je novitet sada najavio i jedan od izvršnih direktora Ted Sarandos. Tijekom festivala u Cannesu novinarima je rekao kako je njegova kompanija zapostavila dobar dio korisnika, a to su korisnici kojima je mjesečna pretplata za ovaj videoservis preskupa, dok nemaju ništa protiv oglasa.
Sanders kaže kako se ovdje ne radi o uvođenju oglasa na Netflix kakav se danas koristi jer se pretplatnicima koji će plaćati punu cijenu nikakve reklame neće prikazivati, no zato uvode novu kategoriju pretplate koja će biti niža, a uključivat će i prikazivanje reklama.
Ekipa iz Netflixa godinama se protivila takvom jeftinijem pretplatničkom planu koji bi uključivao i prikazivanje oglasa pa su tako, nakon što je Disney+ ranije ove godine najavio jeftiniju pretplatu uz prikaz oglasa, iz Netflixa su poručili kako nikada ne bi tako nešto napravili jer “nema smisla”. No tada je i glavni direktor za financije kompanije Spencer Neumann oprezno rekao “nikad ne reci nikad”, a kako se situacija za kompaniju rapidno počela pogoršavati, jako su brzo promijenili mišljenje.
Nakon velikog rasta broja pretplatnika tijekom pandemije, uslijedio je pad - što zbog činjenice da ljudi više ne provode toliko vremena unutar svoja 4 zida, što zbog sve jače konkurencije. Netflix je tako u prvom kvartalu ove godine zabilježio pad mjesečnih pretplatnika, a u dva navrata otpustili su zaposlenike te se nadaju kako će s ovim potezom uvođenja jeftinije pretplate uz prikaz oglasa povećati broj pretplatnika i prihode.
Uvođenje nove pretplatničke opcije možemo očekivati već do kraja godine, a Netflix trenutačno pregovara s kompanijama vezano uz partnerstvo za oglašavanje, a glasine kažu kako su najbliže potpisivanju ugovora s Googleom i NBC Universalom.
Izvor: Hoolywood Reporter