Iako je Rimac sa svojim električnim hiperautomobilima postavio određene standarde u automobilskom svijetu, čini se da će se i on morati mijenjati kako bi odgovorio na zahtjeve tržišta.
Tako barem kaže njegov šef i osnivač, Mate Rimac. Gostujući na Financial Times Future of Car Summit, Rimac je istaknuo kako se mnogo toga promijenilo posljednjih godina, a pogotovo otkako je njegova tvrtka započela s razvojem Nevere.
Prodaja električnih automobila usporava, a potrošačima je na izbor sve više cjenovno prihvatljivih električnih automobila nego do sad. Istovremeno, pojedine vlade nametnule su stroge zakone i potpore ne bi li potaknule sve veću primjenu električnih vozila, a proizvođači automobila većinom su se obvezali na prelazak na hibride i električne automobile.
Kad se sve to zbroji, ono što je Neveri prije nekoliko godina bila glavna prednost - snažan električni pogon koji je bio ekskluzivno dostupan bogatima - više ne postoji.
Stoga, Rimac ne isključuje da će sljedeći automobil koji će izaći iz Rimac Automobila biti svojevrstan hibrid.
Rimac nije isključivo električan. Radi ono što je najuzbudljivije u tom trenutku, rekao je Rimac. Uostalom, već smo pisali o tome da se u Rimcu igraju i s mišlju o izgradnji klasičnog motora s unutarnjim izgaranjem.
Da bi se u budućnosti neka nova Nevera mogla pokretati kombinacijom električnog i nekog drugog motora i nije baš teško zamisliti. Pogotovo kad se u obzir uzme da će nasljednik Bugatti Chirona imati V-16 hibridni motor. A Bugatti je sad u vlasništvu - Rimca.