Nedavno smo pisali kako Waymo nije dobio zatraženu dozvolu za širenje svog servisa robotaksija na šire područje San Francisca i u Los Angelesu. Informacije o odgodi donošenja odluke o dozvoli donesene su nakon nekoliko manjih nesreća u kojima su sudjelovali Waymovi autonomni automobili te su neke medijske informacije govorile kako kompanija neće dobiti zeleno svjetlo za širenje svog servisa još nekoliko mjeseci. No samo desetak dana nakon toga Waymo je dobio tu dozvolu tako da će moći početi s naplatom korištenja svojih taksija u kojima nema vozača i u dijelu Los Angelesa i širem području San Francisa.
Dozvola za San Francisco uključuje i autoceste, a među inim odnosi se i na cestu koja povezuje grad sa zračnom lukom.
Inače, Waymo je još prošle godine dobio dozvolu za prijevoz putnika sa svojim robotaksijima na području Los Angelesa, no te vožnje nisu smjeli naplaćivati, već su se putnici vozili besplatno. S novim dozvolama to će se promijeniti te će Waymovi autonomni taksiji putnike prevoziti kao i ostali taksi-servisi, a vožnje će naplaćivati po svojim tarifama. S naplatom ipak neće krenuti baš odmah nakon dobivanja dozvole. Kako je nedavno objasnila Tekedra Mawakana iz Wayma, u Los Angelesu namjeravaju napraviti sličnu stvar koju su napravili ranije i u San Franciscu. Prije početka naplate vožnje proširit će servis kako bi ljudima dali nekoliko mjeseci da se naviknu na dostupnost servisa i njegovo korištenje bez plaćanja. Nakon toga imamo taj trenutak istine, koji smo imali u San Franciscu, a to je kada počnemo s naplatom i onda shvatimo koliko ljudi je zaista integriralo servis u svoje živote. I koja je cijena koju žele platiti, objasnila je u razgovoru s novinarima Mawakana.
Iz Wayma kažu kako su stanovnici Los Angelesa pozdravili dolazak njihovih robotaksija te više od 15 tisuća osoba koristi njihove usluge. To nisu samo znatiželjnici koji se žele provozati u taksiju bez vozača, već njihove usluge koriste za odlazak na posao, u školu, u restorane itd. Na listi čekanja za Waymove robotaksije u Los Angelesu nalazi se oko 50 tisuća osoba tako da nije teško zaključiti kako će, jednom kada ova vozila postanu dostupna svima, potražnja za njima biti velika.
Izvor: Tech Times