Kolika je moć tzv. influencera najbolje pokazuje ovotjedni primjer televizijske reality zvijezde Kylie Jenner koja je samo jednim tvitom izbrisala 1,3 milijarde dolara vrijednosti Snapa.
Taman kad se činilo da bi Snapchat mogao preokrenuti situaciju i krenuti u pozitivnom smjeru, Evan Speigel predstavio je novi dizajn ove mreže koji naišao na brojne kritike (čak 1,2 milijuna ljudi potpisalo je peticiju s kojom žele povratak starog dizajna), a zatim je Kylie Jenner objavila ovo:
sooo does anyone else not open Snapchat anymore? Or is it just me... ugh this is so sad.
— Kylie Jenner (@KylieJenner) February 21, 2018
Nije u pitanju samo jedan tvit jedne poznate osobe, nakon kojeg je krenuo pad cijene dionice ove kompanije, komentirali su na Tech Cruncheu, već što je ovo još jedan jasan dokaz negativnih trendova na ovoj društvenoj mreži koju poznate osobe i influenceri napuštaju i sele se na Instagram. Još i prije toga financijski analitičari upozorili su kako bi se promjena dizajna Snapchata mogla odraziti na smanjenje broja korisnika, odnosno aktivnosti korisnika, ali i na poslovanje i financijske rezultate u prvom ovogodišnjem kvartalu.
Prilikom predstavljanja novog dizajna Evan Spiegel rekao je kako očekuju neke negativne komentare, no na kraju se sve pretvorilo u PR noćnu moru koja bi mogla imati katastrofalne posljedice.
Izvor: Tech Crunche