Neki od trendova koji su obilježili tehnološko tržište prošle godine uključuju metaverse i NFT, a kompanije i digitalni umjetnici već sada pokušavaju zauzeti pozicije na tim tržištima koja bi u budućnosti mogla vrijediti milijarde dolara. Kakav je potencijal metaversa najbolje možemo vidjeti po primjeru Marka Zuckerberga koji je svoju kompaniju preimenovao u Meta i namjerava zaposliti čak 10 tisuća ljudi koji će razvijati njegov metasvemir.
Situacija s NFT-ima malo je drukčija, a neki ga uspoređuju i s tržištem kriptovaluta smatrajući da digitalna imovina nema pravu i opipljivu vrijednost. S tim se ne bi složili brojni vlasnici NFT-a koji su se, zahvaljujući takvim nezamjenjivim tokenima, obogatili.
Da NFT nisu samo prolazan trend, već da će puno više ljudi u budućnosti kupovati i prodavati virtualnu imovinu i sadržaj uvjereni su i u Samsungu koji je najavio novu generaciju svojih pametnih televizora koji imaju podršku za NFT. Televizori će imati implementiranu platformu putem koje će korisnici moći pretraživati i kupovati digitalne umjetnine, ali ih i prikazivati na velikim ekranima.
Iz Samsunga su poručili kako će putem njihove platforme kreatori moći dijeliti svoje umjetnine sa svijetom, dok će potencijalni korisnici, prije kupovine, na velikom ekranu moći pregledati taj NFT.
Više detalja o ovoj opciji na Samsungovim televizorima trebali bi saznati tijekom sljedećih mjeseci, kada se novi modeli pojave na tržištu.
Još jedan novitet koji je Samsung najavio, a koji će ove godine postati dostupan na određenim modelima njihovih TV-a jest podrška za gaming servise poput Googleove Stadije i Nvidijinog GeForce Nowa. S obzirom na to da sve više kompanija razvija takve servise, čini se kako bi i to u budućnosti mogao postati trend na TV tržištu. Baš kao što danas gotovo svaki novi pametni televizor ima aplikaciju za gledanje Netflixa, tako bi mogli imati i aplikaciju za cloud gaming putem koje će moći igrati najnovije i najbolje igre direktno s TV-a.
Izvor: The Verge