Instagram konstantno testira novitete te uvodi promjene na svojoj platformi. Kada je pokrenuta, ova je društvena mreža bila namijenjena samo za dijeljenje fotografija kojima su korisnici mogli dodavati filtere kako bi ih napravili atraktivnijima. Tada na Instagramu nije bilo moguće objaviti videozapise, niti su postojali influenceri koji bi na mreži reklamirali proizvode.
Današnji Instagram, naravno, potpuno je drukčije mjesto. Kompanija je mnogo toga promijenila kako bi privukla što veći broj korisnika, povećavala zaradu i pratila trendove. Pri čemu nisu sve promjene bile pozitivne, odnosno naišle su na kritike korisnika poput posljednje promjene kada su htjeli Instagram učiniti što sličnijim TikToku, od čega su na kraju morali odustati.
No prateći trendove, Instagram se više okrenuo videozapisima, a kako je to na svom storyju priznao šef ove mreže Adam Mosseri, dio fotografa koji svoje radove objavljuju na Instagramu nije zadovoljan takvom situacijom. Rekao je kako su tijekom prošle godine stavili preveliki fokus na videozapise pa sada trebaju vratiti balans između količine fotografija i videa te kako će fotografije uvijek biti dio Instagrama.
Planiraju promjene oko prikaza sadržaja u feedu
U ovoj kompaniji razmišljaju i o promjeni načina na koji se fotografije i videozapisi prikazuju pri vrhu feeda te će to ovisiti o tome koliko često korisnici lajkaju i komentiraju fotografije u odnosu na videa. No video će im i dalje biti jedan od prioriteta jer je riječ o sadržaju koji privlači veliku pažnju korisnika.
Kao još jedan od problema ove mreže Mosseri je spomenuo botove i spam koji se brzo šire na Instagramu te je rekao kako rade sve što mogu kako bi smanjili njihov broj.
Podsjetimo, mreža je nedavno najavila nove opciju koja korisnicima omogućuje utišavanje obavijesti kako bi se malo odmorili od Instagrama, a prvenstveno je namijenjena mlađim korisnicima.
Izvor: 9to5Mac