Snapchat je zadnjih mjeseci podigao veliku medijsku prašinu, što radi okršaja među vlasnicima, što radi privatnosti korisnika, no ovaj servis iz dana u dan raste, a brojke postaju sve zanimljivije.
Nakon što su odbili ponudu Facebooka od 3 milijarde dolara, i navodno Googleovu od 4 milijarde, Snapchat se razvija prema svojoj viziji koja, za sada, očito jako dobro funkcionira.
U samo dva mjesec dana, broj poslanih Storiesa narastao je s 500 milijuna na milijardu. Za one manje upućene, Stories je novi feature koji je Snapchat predstavio krajem prošle godine a radi se u mjestu gdje ljudi mogu slati slike i video, koji se brišu u roku od 24 sata. Stories se mogu vidjeti samo između prijatelja, no možete podesiti tako da vi mogu vidjeti vaše Stories.
Kako kažu iz Snapchata, više se Storiesa gleda nego običnih Snapsa, odnosno videa ili slike koje nestaju za maksimalno 10 sekundi nakon što ih korisnik pogleda. S obzirom na popularnost ovog featurea, Snapchat je u suradnji s Electric Daisy Carnivalom u Las Vegasu otvorio novi “hub” EDC gdje će svi moći stavljati svoje Snapse, gdje su svi korisnici Snapchata mogli pratiti što se događa na festivalu u realnom vremenu.
Unatoč problemima koji su ih snašli, a ako se mene pita to je sasvim normalan proces “odrastanja”, Snapchat je na dobrom putu da promijeni način kako komuniciramo, i vjerujem da će uskoro izaći s novim mogućnostima.