Novi servis koji stiže iz Srbije je DealPult. Nalazi se na interesantnoj adresi Dealpu.lt, a za cilj ima da vlasnicima i menadžerima različitih prodavnica u ruke pruži novi promotivni alat.
Povodom lansiranja ovog servisa, razgovarali smo i sa osnivačem DealPult-a, Sinišom Komlenićem, koji nam je dao nekoliko osnovnih informacija o samom servisu.
'DealPult je veoma jednostavan sistem koji otvara mogućnost vlasniku bilo koje radnje da veoma brzo kreira jedinstvenu, offline ponudu za određeni broj posetilaca od svih koji su se prijavili za određenu ponudu putem aplikacije instalirane na iPad-u, koji je smešten u radnji.' - kaže Komlenić za ZIMO.
Vlasnik istu promociju može da promoviše putem društvenih mreža, ali prijava na listu, za trenutnu ponudu, je moguća samo offline, i to u radnji za koju je promocija vezana.
'Ovim, vlasnici radnji mogu očekivati povećanje posete, a oni će, ako su dobri trgovci, znati kako to da iskoriste.' - kaže Komlenić, inače jedan od najaktivnijih startup preduzetnika iz Srbije kojeg znamo iz startup-a Tickera.
Vlasnik radnje će moći da besplatno skine aplikaciju sa AppStore-a. Nakon instalacije, potrebno je da se unesu podaci o radnji, naziv, kategorija, kontakt podaci, kao i adresa na osnovu koje će se radnja pozicionirati na mapi za online prikaz, ukoliko se ponuda podeli i na društvenim mrežama.
Nakon podešavanja korisnik može da kreira ponudu. Potrebno je da unese primamljiv naziv i period trajanja ponude.
'Na sajtu dealpu.lt smo stavili par saveta kako kreirati uspešnu ponudu. Dok ponuda traje posetioci se prijavljuju na listu potencijalnih dobitnika tako što ostavljaju mail adresu na iPad-u na kom je instalirana aplikacija.' - objašnjava osnivač Dealpult-a za ZIMO.
Nakon isteka promocije, vlasnik radnje ima opcija da izabere broj ljudi koji mogu da iskoriste ponudu i aplikacija će ih nasumično (random metodom) izabrati.
Vlasnici radnje imaju mogućnost da kreiraju samo jednu ponudu besplatno, a nove ponude će moći dodatno da se kupuju.
Posetite DealPu.lt