"Startaj Hrvatska" sve bliže otkrivanju hit proizvoda 2022. godine

Kako šarmirati i osvojiti kupce u prodaji ''jedan na jedan'' pokazat će proizvođači Meštra, Organica Vite, kozjih sireva Braća Perković i 4 mudraca.

Zimo Zimo | 02.12.2022. / 09:39

Startaj Hrvatska 04.12.
Startaj Hrvatska 04.12. - 5

 Sve smo bliže otkrivanju hit proizvoda 2022. godine, kojeg ćemo doznati uskoro. No prije toga još četiri kandidata moraju pokazati svoje vještine u direktnoj prodaji u INETRSPAR prodavaonici. U sljedećoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' vidjet ćemo kako su se u tom zadatku snašli Miroslav i Martina Vuković (4 mudraca), Josip i Ivan Perković (Braća Perković), Maja Lazić (Organica Vita) te Tea Bogdan i Mario Goreta (Meštar).

Došao je trenutak kada sami moraju predstaviti svoj proizvod na tržištu. Da bi to ostvarili moraju biti uvjerljivi i domišljati pri prodaji, jer kad proizvod jednom dođe na police, suočavaju se s ljutom konkurencijom. Prvi je korak privući kupce do svog štanda, a onda im i objasniti po čemu je njihov proizvod poseban.

Kad sam počeo s kuhanjem piva nisam ni u snu pomislio da će jednog dana završiti u ovako velikom trgovačkom lancu. Moramo se sada osamostaliti i krenuti naprijed punom snagom, rekao je Miroslav Vuković prije nego se okušao u direktnoj prodaji sa svojom suprugom Martinom.

Za prodaju ''jedan na jedan'' spremna je i Maja Lazić: Konačno sam osvijestila što smo pripremali cijelo ovo vrijeme. Nadam se da će se kupcima svidjeti. Naučila sam da svoje granice uvijek mogu još malo pomaknuti.

Startaj Hrvatska 04.12. Startaj Hrvatska 04.12. - 4

S ovim projektom smo dobili to da smo postali više disciplinirani, otkrila je Tea Bogdan koju ćemo u direktnoj prodaji vidjeti s njezinim sinom Mariom Goretom.

U prodaji jedan na jedan smo na domaćem terenu. Cijelo naše iskustvo razvoja naših kozjih sireva bazira se na stalnoj komunikaciji s našim cijenjenim kupcima, otkriva Josip Perković.

Svakom su poduzetniku pruženi jednaki uvjeti kako bi kupcima pokazali najbolje od sebe. Poduzetnicima je na raspolaganju 90 minuta u kojima moraju prodati što više proizvoda, a to će im uspjeti ako ostave što bolji dojam na kupce.

Kako će se poduzetnici snaći u ovom zanimljivom zadatku, doznajte u novoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju u 16 sati na Novoj TV.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti