Sve smo bliže otkrivanju hit proizvoda 2022. godine, kojeg ćemo doznati uskoro. No prije toga još četiri kandidata moraju pokazati svoje vještine u direktnoj prodaji u INETRSPAR prodavaonici. U sljedećoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' vidjet ćemo kako su se u tom zadatku snašli Miroslav i Martina Vuković (4 mudraca), Josip i Ivan Perković (Braća Perković), Maja Lazić (Organica Vita) te Tea Bogdan i Mario Goreta (Meštar).
Došao je trenutak kada sami moraju predstaviti svoj proizvod na tržištu. Da bi to ostvarili moraju biti uvjerljivi i domišljati pri prodaji, jer kad proizvod jednom dođe na police, suočavaju se s ljutom konkurencijom. Prvi je korak privući kupce do svog štanda, a onda im i objasniti po čemu je njihov proizvod poseban.
Kad sam počeo s kuhanjem piva nisam ni u snu pomislio da će jednog dana završiti u ovako velikom trgovačkom lancu. Moramo se sada osamostaliti i krenuti naprijed punom snagom, rekao je Miroslav Vuković prije nego se okušao u direktnoj prodaji sa svojom suprugom Martinom.
Za prodaju ''jedan na jedan'' spremna je i Maja Lazić: Konačno sam osvijestila što smo pripremali cijelo ovo vrijeme. Nadam se da će se kupcima svidjeti. Naučila sam da svoje granice uvijek mogu još malo pomaknuti.
S ovim projektom smo dobili to da smo postali više disciplinirani, otkrila je Tea Bogdan koju ćemo u direktnoj prodaji vidjeti s njezinim sinom Mariom Goretom.
U prodaji jedan na jedan smo na domaćem terenu. Cijelo naše iskustvo razvoja naših kozjih sireva bazira se na stalnoj komunikaciji s našim cijenjenim kupcima, otkriva Josip Perković.
Svakom su poduzetniku pruženi jednaki uvjeti kako bi kupcima pokazali najbolje od sebe. Poduzetnicima je na raspolaganju 90 minuta u kojima moraju prodati što više proizvoda, a to će im uspjeti ako ostave što bolji dojam na kupce.
Kako će se poduzetnici snaći u ovom zanimljivom zadatku, doznajte u novoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju u 16 sati na Novoj TV.