Što je potrebno da hrvatski turizam bude još bolji? Poznati futurolog Ian Yeoman dao je nekoliko savjeta

Tri su glavne prednosti Hrvatske – sigurnost, autentično iskustvo i stil života, istaknuo je osnivač i urednik portala Total Croatia, Paul Bradbury.

Martina Čizmić | 09.06.2022. / 16:57

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Ljudi će uvijek htjeti ići na odmor, a sunce i more nikad neće biti nepoželjni, ali kako će turizam izgledati za 10 ili 20 godina? Tko će biti turisti koji dolaze u Hrvatsku i što im možemo ponuditi? Sve o turizmu budućnosti na konferenciji Future Tense u zagrebačkoj Laubi ispričao je Ian Yeoman, jedini futurolog na svijetu koji se specijalizirao za turizam i putovanja.

Iznimno upoznat sa situacijom u Hrvatskoj, Yeoman je istaknuo da je turizam itekako važan za našu zemlju. Poručio je da će Hrvatska, kada je turizam u pitanju, morati odgovoriti na dva najvažnija izazova – klimatske promjene i demografiju.

Hrvatska u zadnjih 40 godina bilježi porast prosječne temperature zraka, s tendencijom daljnjeg rasta. Očekuje se da će utjecaj klimatskih promjena na hrvatsku turističku industriju biti značajan. U svjetlu toga, Hrvatska bi trebala biti svjesna razvoja održivijeg turističkog modela koji zapošljava lokalnu zajednicu i štiti prirodne resurse, rekao je Yeoman.

Pozornicu je nakon njega preuzela ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, koja je predstavila Strategiju razvoja održivog turizma do 2030. godine.

Zadnje dvije godine radimo jako puno kako bi budućnost turizma bila uspješna, a na tom tragu je i Strategija. Turizam u Hrvatskoj mora biti podrška cijelom gospodarstvu, ali i predvodnik pozitivnih demografskih trendova. U isto vrijeme, zadovoljstvo naših gostiju mora nam biti prioritet, rekla je Brnjac.

Na panelu koji je uslijedio svoja su razmišljanja o sadašnjosti i budućnosti hrvatskog turizma podijelili Renata Vujasinović, direktorica Vise za Hrvatsku, David Taylor, CEO i predsjednik Management Boarda Adriatic Luxury Hotela te Paul Bradbury, osnivač i urednik portala Total Croatia.

Renata Vujasinović iz Vise objasnila je digitalnu budućnost novca i poslovanja te predstavila inicijativu Digitalna Hrvatska.

Potrošači mijenjaju svoje navike i sve više koriste digitalni novac. Taj trend se dodatno ubrzao zbog pandemije koronavirusa. Zato je jako važno da potrošač, gdje god da dođe, ima mogućnost plaćati karticom. U Hrvatskoj gotovo svi prihvaćaju kartice, ali još ima mjesta gdje je moguće plaćati samo gotovinom. To treba mijenjati, naglasila je Vujasinović.

David Taylor iz Adriatic Luxury Hotela pričao je iz perspektive hotelske industrije te istaknuo važnost iskustva gostiju, dok je Paul Bradbury, dobar poznavalac domaćeg turizma poručio da je optimist kada je u pitanju budućnost hrvatskog turizma.

Tri su glavne prednosti Hrvatske – sigurnost, autentično iskustvo i stil života. Po ovome je Hrvatska u samom vrhu i to je ogroman marketinški potencijal. Imamo sjajnu priliku zbog toga mnoge privući u Hrvatsku, poručio je Bradbury.

Na kraju dvodnevne konferencije Future Tense, tijekom koje su posjetitelji imali prilike čuti šest svjetskih futurologa i brojne domaće stručnjake na panelima, najavljen je i Future Tense 2023. koji će se održati 10. svibnja 2023. godine. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti