Vjerojatno odgovor možete naslutiti, jer ipak je Chuck Norris jedan, jedini, jedinstveni i neponovljivi, čovjek koji je za života ušao u legendu i tamo još uvijek stanuje...
Bilo je, zapravo, samo pitanje trenutka, jer Jean-Claude Van Damme je poslao dovoljno dobar izazov u reklami za Volvo nazvanoj The Epic Split koju je u mjesec i pol dana na YouTube kanalu pogledalo više od 63 milijuna ljudi! Reklamu, koju smo već objavili, možete pogledati ispod teksta, Van Damme je tu "odradio" zaista savršen posao s dva ogromna Volvo kamiona putujući u sumrak...
E, sad, naravno da Chuck Norris to nije mogao mirno gledati i dopustiti da Van Damme, koliko god dobar bio - bude jači! To tako ne ide kada je Chuck u pitanju, pa se na YouTubeu "rodio" video uradak u kojem odgovara na izazov... Od pojavljivanja videa prošla su samo četiri dana, a Chuck Norris je već prebacio cifru od 13 milijuna pogleda, što nas uopće ne čudi...