Na konferenciji Future Tense powered by Lürssen, 8. svibnja, kroz temu Navigating Radical Innovation, Peter Hinssen predstavit će kako tvrtke mogu transformirati izazove u prilike za rast, izgraditi organizacijsku kulturu koja prihvaća kontinuiranu promjenu i stvoriti otpornost u suočavanju s višestrukim krizama.
Hinssen vjeruje da se svaka kompanija može transformirati poput feniksa – pod uvjetom da usmjeri pogled prema budućnosti, prema onome što naziva "a day after tomorrow", naslovu i njegove uspješne knjige. Dok većina organizacija ostaje zarobljena u svakodnevnim zadacima (danas) i kratkoročnim planiranjima (sutra), prave promjene nastaju tek kada se fokus prebaci na ono što dolazi nakon toga. Prema njemu, tvrtke koje usmjere fokus na radikalne ideje i inovacije, imaju moć transformirati ne samo vlastito poslovanje, već i cijele industrije, pa čak i svijet.
Internet je omogućio nastanak kompanija poput Amazona koje su redefinirale potrošačko iskustvo - fizičku kupovinu zamijenile su online narudžbe, a sve što poželite dostupno je u nekoliko klikova i dostavlja se ravno pred vaša vrata. Amazon je tim konceptom u potpunosti poremetio tržišna pravila, no danas ga slijede brojne druge kompanije jer to potrošači i očekuju.
To je samo jedan primjer kako tehnološke inovacije oblikuju potrošačko ponašanje, ali i prisiljavaju kompanije da prilagode svoje poslovne modele. U eri umjetne inteligencije i blockchaina, svjedočimo dolasku novih aktera koji vješto koriste napredne tehnologije i remete pravila industrije, što ugrožava tradicionalne igrače na tržištu.
Osim što tehnologija ubrzava promjene, poslovni lideri suočeni su i s ekonomskim, političkim, društvenim i ekološkim nestabilnostima. Riječ je o fenomenu koji Hinssen, stručnjak za inovacije i tehnologiju, osnivač nekoliko startupova te predavač na uglednim poslovnim školama London Business School i MIT Sloan, naziva "never normal".
Postoje, u suštini, dva načina kako se nositi s konceptom never normal. Prvi je da se zaštitite od rizika, a drugi je da ga iskoristite. Umjesto da gledamo na promjene kao prijetnje, trebali bismo ih vidjeti kao prilike. Organizacije moraju razviti vještine i resurse koje će im omogućiti iskorištavanje prednosti ovih stalnih promjena, zaključuje Hinssen, koji je surađivao s vodećim tehnološkim brendovima poput Googlea, Applea, Facebooka i Amazona, a i kolekcionar je Apple uređaja.
Uz Petera Hinssena, za samo nekoliko dana na pozornici konferencije Future Tense powered by Lürssen govorit će Tamira Snell o održivosti, dr. sc. Howard Yu o izgradnji strateške otpornosti u nepredvidljivom poslovnom okruženju, dr. sc. Sami Kazi o pametnim gradovima te Carl Honoré o kulturi usporavanja, jednom od načina povećanja kvalitete života, ali i produktivnosti u svijetu brzih promjena.
Uz Lürssen Design Centar Kvarner, partneri ovogodišnje konferencije su BOSQAR INVEST, Heidelberg Materials, Hrvatska pošta, Marsh McLennan, Iverpan, Infinum, JGL, Končar, Nestlé Hrvatska i Philip Morris International.
U svom petom izdanju, Future Tense powered by Lürssen na jednom mjestu okuplja stručnjake, futurologe, lidere industrija, poslovnu i akademsku zajednicu te predstavnike javne uprave s ciljem poticanja strateškog promišljanja o budućnosti.