Studija otkrila što je potrebno da bi neka politička objava postala viralna na društvenim mrežama

Objave o političkim protivnicima dobile su više nego dvostruko ljutitih emotikona od 'lajkova' na afirmativnim objavama.

Hina | 11.10.2021. / 08:09

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Veća je vjerojatnost da će političke objave na društvenim mrežama postati viralne ako se njima kritiziraju protivnici, u usporedbi s onima kojima se podržava kolega s istim političkim stavom, pokazala je britanska studija.

Frances Hauge: Zviždačica koja je razotkrila Facebook - 2 Facebook trese veliki skandal, zviždačica koja je otkrila mračne tajne te kompanije izašla i pred Senat: "Vodstvo ne želi napraviti promjene"

Analitičari s Cambridgea proučili su gotovo tri milijuna tvitova i objava na Facebooku prenesenih iz američkih medija i sa stranica političara te su otkrili da će one u kojima se izruguju suparnici biti dvostruko češće dijeljene u odnosu na objave u kojima se podržava kolega s istog političkog spektra.

Ustanovljeno je i da su objave o političkim protivnicima dobile više nego dvostruko ljutitih emotikona od 'lajkova' na afirmativnim objavama.

Rezultati su objavljeni u časopisu Proceedings of the National Academy of Sciences.

Udaranje po političkom protivniku najbolji je pokazatelj koja će objava postati viralna. Isto vrijedi i za one koji naginju i demokratima i republikancima, bez obzira na to je li riječ o Facebooku ili Twitteru, rekao je autor studije Steve Rathje s Cambridgea.

Pornografija na računalu (Foto: Getty Images) Što ste radili kad su pali Facebook i Instagram? Mnogi su se zabavljali na - PornHubu

Mark Zuckerberg (Foto: AFP) Sudac naredio Facebooku da pronađu Zuckerbergovu bilježnicu s bilješkama iz - 2006. godine, sadrže ključne informacije za tužbu

Društvene mreže nas drže maksimalno angažiranima zbog prodaje oglasa. Takav poslovni model na koncu nagrađuje političare i medijske tvrtke koje produciraju sadržaj s ciljem poticanja podjela, dodao je.

Naša studija ukazuje na to da osjećaji mržnje puno češće privlače pažnju korisnika od pozitivnih emocija kojima se izražava ljubav, što vjerojatno potiče opasnu političku klimu, zaključio je.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti