Styria i dalje nastavlja s novim akvizicijama, pa u svom portfoliju ima popriličan broj stranica koje variraju u raznim kategorijama, od novosti, oglasnika, pa sve do lova na popuste.
Posljednja u nizu akvizicija austrijske medijske kuće Styria našao se startup projekt Andreya Shtylenka Popustolovac koji “nudi informacije o proizvodima iz kataloga na pladnju.” Inače, bilo je neobično vidjeti popriličan rast Popustolovca u posljednjem izvješću Gemiusa za prosinac gdje se popustolovac.hr pronašao na 58. mjestu s porastom od 28.89, što je neobično za posljednji mjesec prošle godine s obzirom na to da je Facebook smanjio doseg svim stranicama.
Razlog tome je dodatak stranici 24sata koji nudi svojim posjetiteljima razne popuste iz webshopa svojih servisa.
Styria kupila stranicu koja se bavi lovom na popuste — Popustolovac
Službenih informacija za sada nema, no uskoro možete očekivati nešto više detalja o ovoj za sada svježoj akviziciji Styrije.
Styria sada u svom portfoliju ima sljedeće portale i servise: 24sata, Njuškalo, Poslovni dnevnik Pixsell, Mondo, Klokanica, Zdrava Krava, Budi IN, vrijeme.net, Gastro, Moj Kvart i Popustolovac.