"Sve ćete napraviti osim ljudima isplatiti veće plaće": Kompanije dizajniraju urede kako bi bili privlačni na Instagramu

Dio poslodavaca odlučio se na neke promjene kako bi radnike privukao nazad u urede, no pokazali se kako oni imaju druge prioritete - novac i rad od kuće.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 29.11.2023. / 14:50

Ured (Foto: Getty Images)

Jedan od benefita koje su tehnološke kompanije i startupovi dugo godina, a neki to i dalje rade, nudili svojim zaposlenicima bili stolovi za stolni tenis i stolni nogomet, mjesta za opuštanje, meditaciju i slično. Sve je to lijepo i sigurno pomaže u opuštanju zaposlenika i stvaranju timskog duha, no problem je što poslodavci ponekad razmišljaju o takvim stvarima koje su zgodne, no ne i nužne, a pri tome zapostavljaju stvari koje su ljudima zaista bitne. Poput npr. povećanja plaće ili mogućnosti fleksibilnog rada.

Slika nije dostupna Tehnološki velikan poručio zaposlenicima: Ako se ne vratite u urede, vjerojatno nećete uspjeti u našoj kompaniji

Upravo je mogućnost rada od kuće jedan od benefita koji posljednjih nekoliko godina cijeni sve veći broj zaposlenika, no često poslodavci i zaposlenici oko toga ne mogu naći zajednički jezik. Dio kompanija zato se odlučio na neuobičajen potez s kojim su namjeravali nagovoriti zaposlenike na povratak na svoja radna mjesta, no taj potez nije primljen tako dobro kako su se nadali, odnosno naišao je na brojne kritike.

Naime, neke su kompanije, poput Magic Spoona iz New Yorka odlučili preurediti i uljepšati svoje urede kako bi bili ljepši i atraktivniji kada se njihove slike objave na Instagramu. Ova je kompanija odlučila prekinuti s politikom udaljenog rada te je zaposlenika pozvala nazad u urede koje su preuredili kako bi bili što ugodniji za ljude koji će raditi u njima, ali i kako bi se na društvenim mrežama mogli pohvaliti sa svojim radnim mjestom.

To je stvaranje korporativne slike. Kompanije sada žele dizajnirati urede koji će biti vidljivi ne samo zaposlenicima, već i svima na društvenim mrežama, komentirali su na Business Insideru. Na ovom portalu prenose iskustvo jedne zaposlenice koja je objavila fotografije iz svog novog ureda i zaista je dobila pohvale za dizajn ureda, no ona je u međuvremenu napustila svoje radno mjesto.

Priču o uredima napravljenim za lajkove na Instagramu prvi je objavio New York Times, a zanimljivo je kako su se u komentarima na tu priču na njihovom profilu na toj društvenoj mreži mnogi kritizirali Magic Spoon i slične kompanije. Komentari se manje više svode na ovo: Platite dostojnu plaću i odnosite se prema ljudima s poštovanjem i Sve ćete napraviti osim ljudima isplatiti veće plaće, dok su neki u komentarima naglasili kako ih ne zanimaju nikakvi uredski benefiti jer žele raditi od kuće.

Otkaz, ilustracija Trend je jasan: Povratak u urede ili - otkaz

Jedno je nedavno istraživanje koje su proveli znanstvenici sa sveučilišta u Chicagu pokazalo kako bi više od 50 posto zaposlenika koji rade hibridno češće dolazilo u urede kada bi ih poslodavci za to više plaćali. Dakle, ako žele povratak ljudi u urede, umjesto da ulažu u dizajn ureda s kojim žele privući klikove na društvenim mrežama, poslodavcima bi bilo bolje da ulažu u - ljude.


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti