Sve na jednom mjestu: Makarani se o ključnim informacijama iz grada mogu informirati pomoću nove aplikacije

Uz događaje, servisne informacije i vijesti posebno je istaknuta i ikona Prijavi problem gdje će svaki građanin jednostavno i brzo moći prijaviti komunalni problem.

Martina Čizmić | 07.03.2025. / 14:13

Aplikacija, ilustracija (Foto: Getty Images)

Građani Makarske sve informacije o gradu i radu gradskih službi sad mogu dobiti na jednom mjestu - u mobilnoj aplikaciji "Moja Makarska".

Kako je na predstavljanju istaknuo gradonačelnik Makarske Zoran Paunović, aplikacija je osmišljena u suradnji s tvrtkom Libusoft, a cilj joj je građanima omogućiti jednostavan i brz pristup svim ključnim informacijama vezanim za grad i rad gradskih službi. 

Aplikacija Moja Makarska nastavak je digitalizacije Gradske uprave koju smo započeli 2021. Kad smo došli nije bilo ni Internet bankarstva već su se virmani nosili na banku, a usluga je građane koštala oko 100.000 kuna godišnje. Internet bankarstvo smo uveli odmah a potom i aplikaciju Otvoreni grad u kojoj građani imaju uvid u sve račune, GIS u kojem se u nekoliko klikova može doći do svih informacija vezanih za prostor, plaćanje računa preko Keks pay aplikacije, online plaćanje parkinga, digitalizaciju arhive koja omogućuje brže rješavanje predmeta građana.
Novu aplikaciju možete vrlo jednostavno preuzeti na svom mobitelu putem Google Playa ili App Store i biti u toku sa svim servisnim informacijama i događajima na području našeg grada. Ono što treba naglasiti jest da je ovo što danas imamo prva faza, da će se aplikacija nadopunjavati i nadograđivati u suradnji sa svim upravnim odjelima
, naglasio je Paunović.

Predstavnik tvrtke Libusoft.com Bojan Oravec istaknuo je kako je "Moja Makarska" logičan slijed suradnje Libusofta i Grada Makarske koji je u zadnje 4 godine napravio značajne pomake u digitalizaciji svojih usluga.

Ispitivanjem tržišta došli smo do informacija da je građanima potrebna jedna ovakva aplikacija koja će sve važne informacije objediniti na jednom mjestu, a ono što je važno da je njezino korištenje vrlo jednostavno i dostupno svima. Drago nam je da je Grad Makarska to prepoznao i tako postao prvi grad u Dalmaciji koji je s nama ušao u implementaciju ove aplikacije, naglasio je Oravec.

Uz događaje, servisne informacije i vijesti posebno je istaknuta i ikona Prijavi problem gdje će svaki građanin jednostavno i brzo moći prijaviti komunalni problem koji ga tišti i pratiti njegovo rješavanje.
Ovim projektom Grad Makarska nastavlja digitalizaciju svojih usluga, stavljajući građane u središte i omogućujući im lakšu komunikaciju s gradskim službama te pravovremeni pristup svim relevantnim informacijama.
 

 

Vezane vijesti

Još vijesti