Kako Swatch ne bi djelila ista sudbina kao i Nokiju, ovaj švicarski proizvođač satova u iduća će tri mjeseca objaviti svoju verziju pametnog sata.
Apple je najavio lansiranje svog Watcha u travnju, a to je ponukalo mnoge proizvođače satova da dobro razmisle o ovoj relativno novoj kategoriji. Swatch, jedan od najpoznatijih švicarskih brandova, u iduća će tri mjeseca objaviti svoj pametni sat koji će imati mogućnost komunikacije putem NFC-a, te neće imati potrebu za punjenjem.
Iako su detalji oko ovog sata još uvijek nepoznati, ono što je poznato jest da Swatch ima dugogodišnje iskustvo s izradom tehnologije koju može ugraditi u pametni sat. Primjerice dugotrajne baterije koje se mogu savijati, a njihov Tissot brand radio je satove s zaslonima osjetljivim na dodir još davne 1999. godine.
Swatch je dugo godina bio protivnik pametnih satova, no očito je da su se vremena promijenila i da i oni moraju razmišljati što dalje. Uz sat, navodi Bloomberg, Swatch bi nudio i rješenje za mobilno plaćanje, a navodno je već i u pregovorima s maloprodajnim trgovinama.
S druge strane Apple možda trenutno ima najbolju poziciju za komercijalizaciju ovog proizvoda s obzirom da ima vrlo snažno razvijeno tržište pametnih telefona, njihov Apple Pay bilježi sve više zainteresiranih, a njihov ekosustav dovoljno je moćan da progura ovakav proizvod na tržište.
Spomenimo na kraju da je Swatch u 2014. godini patentira rekordan broj izuma, od kojih će većinu njih “implementirati u nove proizvode”, istaknuo je CEO Nick Hayek.
Foto AFP