Koliko smo daleko od humanoidnih robota koji će, s daljnjim napretkom tehnologije i umjetne inteligencije ne samo izgledati i kretati se poput ljudi već i s kojima ćemo moći razgovarati kao s osobama od krvi i mesa? Odgovor na to pitanje trenutačno je nemoguće dati, no ako pitate ljude iz Sonyja, sama tehnologija za razvoj humanoidnih robota već postoji te japanska kompanija može brzo početi s razvojem takvih robota.
No trenutačno je problem što još nitko ne zna za što bi se takvi roboti mogli koristiti. U pogledu tehnologije, nekoliko kompanija na svijetu uključujući i ovu, akumuliralo je dovoljno tehnologije da ih brzo naprave jednom kada njihova uporaba postane obećavajuća, komentirao je za Reuters izvršni tehnološki direktor Sonyja Hiroaki Kitano i dodao: Ključ je razvoj aplikacija.
Dosad je više kompanija predstavilo humanoidne robote - Honda već desetljećima razvija svoje robote, Sony je predstavio robotskog psa Aiba, a posljednjih godina pojavilo se nekoliko zanimljivih i iznimno naprednih humanoidnih robota poput Amece i Sophije. Također, za jedan takav pothvat odlučio se i riječki student Karlo Džafić.
Da je to tržište budućnosti, vjeruje i Elon Musk, čija je Tesla predstavila vlastitog humanoidnog robota. Planovi su da, jednom kada robot za to bude dovoljno sposoban, zamijeni ljude u obavljanju dosadnih i ponavljajućih poslova, odnosno da roboti rade ono što ljudi ne žele, a jednom nam možda čak i postanu kućni pomoćnici koji će obavljati svakodnevne kućanske poslove.
Osim o robotima, Kitano se u intervjuu dotaknuo i metaversa te je rekao kako je njegova kompanija odlično pozicionirana da na tom tržištu ima veliku ulogu. Naime, imaju iskustvo u audiotehnologijama i videotehnologijama te bogat zabavni sadržaj, a kako Kitano vjeruje da će upravo sadržaj biti ključan za uspjeh u virtualnim svjetovima, jasno je zašto je pozitivan vezano za Sonyjevu budućnost u metaversu.