Kanadski medijski regulator najavio je servisima za streaming namet od pet posto kako bi podupro financiranje lokalnih vijesti i radna mjesta u medijskom sektoru.
Servisi će plaćati namet na promet u Kanadi, a prihod od nekih 200 milijuna kanadskih dolara (134 milijuna eura) bit će usmjeren u kreiranje domaćeg sadržaja, uključujući programe starosjedilačkih zajednica, izvijestilo je u utorak Kanadsko povjerenstvo za radio-televiziju i telekomunikacije (CRTC).
Današnja odluka osigurat će značajan doprinos servisa za online streaming stvaranju kanadskog i sadržaja starosjedilačkih zajednica, rekla je izvršna direktorica CRTC-a Vicky Eatrides.
Namet se temelji na zakonu koji je kanadski parlament usvojio prošle godine, priželjkujući značajniju ulogu tvrtki poput Netflixa i Youtubea u financiranju kanadske kulture.
Zakon bi trebao jamčiti promociju kanadske glazbe i priča posredstvom servisa za streaming i poduprijeti radna mjesta, objavila je vlada.
Novac će biti usmjeren u financiranje programa kojima hitno treba pomoć, poput lokalnih vijesti na radiju i televiziji, sadržaja o starosjedilačkim zajednicama i onih na francuskom jeziku.
Odluka je konačna i stupa na snagu u rujnu, a servisi će plaćati namet samo na usluge koje nisu povezane s kanadskim medijskim tvrtkama.