Tele2 poziva korisnike na korištenje svih prednosti digitalnih kanala komunikacije

Telekomunikacije smatramo jednim od strateških sektora nužnih za funkcioniranje društva, naročito u postojećim izvanrednim okolnostima, a trenutno je jedna od najvažnijih stvari ostati u kontaktu i pomoći jedni drugima, poručuju iz Tele2.

Martina Čizmić | 22.03.2020. / 08:05

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Tele2 je uvijek uz svoje korisnika pa i u ovim izvanrednim okolnostima, kada su sukladno odlukama Vlade Republike Hrvatske o privremenoj obustavi rada trgovina, a u svrhu prevencije širenja koronavirusa i zaštite zdravlja svih nas, zatvoreni svi dućani do daljnjega pa tako i Tele2 prodajna mjesta i partnerski dućani.

Kako bi korisnicima pomogli da što lakše prebrode ovo razdoblje smanjene mobilnosti, nesigurnosti i neizvjesnosti iz Tele2 pozivaju korisnike da iskoriste sve prednosti digitalnog doba budući da tehnološka rješenja danas omogućavaju stalnu međusobnu povezanost, bez obzira gdje se nalazili.

Naime, korisnici ne moraju nužno izlaziti iz domova za plaćanje računa, nadoplatu računa bonom, promjenu tarife, kupovinu nekog dodatnog paketa ili praćenje potrošnje već to mogu jednostavno i sigurno obaviti online kanalima kao što je, primjerice, Moj Tele2 aplikacija. Također, za sva pitanja ili pomoć mogu koristiti webchat ili Facebook Messenger, odnosno telefonski kontaktirati Službu za korisnike, a i sve narudžbe iz Tele2 web shopa bit će im dostavljene na njihove adrese. Sve važne informacije i savjete o kupovini i uslugama u vremenu smanjenje mobilnosti korisnici mogu pronaći na web stranici ili pozivima Službi za korisnike: Služba za privatne korisnike: 095 1000 444, Služba za poslovne korisnike: 095 1000 500, a više informacija o proizvodima, uslugama i ponudama mogu dobiti i na broj 0800 3 095.

Tele2 je maksimalno usmjeren na omogućavanje komunikacije korisnicima i dio zaposlenika stalno radi na održavanju kontinuiteta poslovanja i pružanja usluga, imajući na umu zdravstvenu sigurnost zaposlenika u postojećoj epidemiološkoj situaciji u državi. Naime, Tele2 je odmah nakon pojave prvog oboljelog od koronavirusa u Hrvatskoj uveo sve mjere predostrožnosti kako bi zaposlenicima omogućio zdravstveno sigurno radno okruženje te time osigurao kontinuitet poslovanja za korisnike.

Telekomunikacije smatramo jednim od ključnih strateških sektora nužnih za funkcioniranje društva, naročito u postojećim izvanrednim okolnostima jer je trenutno jedna od najvažnijih stvari ostati u kontaktu i pomoći jedni drugima, poručuju iz Tele2.

Istovremeno ističu kako korisnici ne trebaju biti zabrinuti za stabilnost Tele2 mobilne mreže. Podatkovni i glasovni promet jesu značajno povećani s obzirom da je velik broj korisnika promijenio dosadašnje navike, ali stručnjaci iz Tele2 svakodnevno analiziraju stanje i dalje će prilagođavati i povećati kapacitete na svim ključnim točkama Tele2 mreže.

Naglašavaju da će i dalje usmjeravati sve svoje postojeće resurse kako bi korisnicima omogućili komunikaciju, kao jednu od nužnih potreba u modernom društvu i naročito u ovim izvanrednim okolnostima kada su privatne i poslovne potrebe korisnika maksimalno usmjerene na tehnološka rješenja. Ujedno, bez obzira na neočekivane promjene koje utječu na poslovno okruženje, Tele2 pažljivo prati utjecaj društvene situacije na mrežne kapacitete i sve odluke donosi radi dugoročnog osiguranja stabilnosti mreže kako bi korisnici imali neometanu komunikaciju u trenutnim izvanrednim okolnostima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti