U izvanrednim okolnostima zbog koronavirusa u Hrvatskoj Tele2 svim učenicima koji koriste Tele2 mrežu, bez obzira radi li se o korisnicima na bonove, pretplatnicima ili korisnicima pokućnog interneta, omogućava besplatan podatkovni promet za korištenje edukativnih sadržaja u sklopu CARNetove mreže za školu na daljinu.
Do sada su te sadržaje besplatno koristili samo učenici u sklopu obrazovne reforme Škola za život, a sada besplatan pristup preko Tele2 mobilne mreže imaju svi učenici osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj s elektroničkim identitetom u CARNetovu sustavu AAI@EduHr.
Podatkovni je promet za korištenje nastavnih sadržaja besplatan preko Tele2 mobilne mreže od 16. ožujka 2020. godine sve dok traje organizacija nastave na daljinu uslijed koronavirusa u Hrvatskoj.
Tele2 je također, u sklopu priprema Ministarstva znanosti i obrazovanja za održavanje nastave na daljinu, u redovitom kontaktu s Ministarstvom radi dogovora o osiguravanju određenog broja dodatnih SIM kartica i njihova prioritetnog redoslijeda dodjeljivanja. Iako je količina raspoloživih SIM kartica u ovom trenutku ograničena, Tele2 će, kao i do sada, nastojati podržati nadležno Ministarstvo, u skladu s mogućnostima u ovoj izvanrednoj situaciji.
Naime, Tele2 podržava Ministarstvo od prvog dana provođenja obrazovne reforme Škola za život i učenicima koji su odabrali Tele2 kao svog operatora, kontinuirano od 2018. godine omogućava besplatne gigabajte mjesečnog podatkovnog prometa kao i besplatan pristup internetskim stranicama s obrazovnim sadržajem izdavačkih kuća koje sudjeluju u obrazovnoj reformi i koje su predmetni sadržaj stavile na za to predviđene stranice u sklopu Škole za život.
Zdravstvena sigurnost najmlađih članova zajednice i njihovih obitelji bez razmišljanja nas je motivirala na korak više i proširenje naše dosadašnje podrške nadležnom Ministarstvu, u želji da učenicima omogućimo nastavak obrazovanja, poručuju iz Tele2.
Također, u Tele2 smatraju da su telekomunikacije jedan od strateških sektora te će i u ovim izvanrednim okolnostima biti fokusirani na kontinuitet usluge svim korisnicima.