Teslin Model S Plaid ponovno je preuzeo vodeće mjesto kao najbrže električno vozilo na trkaćoj stazi Nürburgring, s vremenom od 7:25.23.
Model S Plaid, koji pogone tri motora i 1020 konjskih snaga, postigao je taj uspjeh uz pomoć novog "Track paketa", koji zamjenjuje obične Plaidove kočnice, gume i kotače alternativama viših performansi. Plaid je od Porsche Taycana Turbo S bio brži nevjerojatnih osam sekundi. Porscheov prethodni rekord za EV vozila bio je 7:33 minute.
Plaidov pogonski sklop navodno nije modificiran kako bi se postigle ove dodatne performanse niti je dobio bilo kakve aerodinamičke nadogradnje. Najveća nadogradnja bila je na kočionom sustavu, što ima smisla za taj težak električni automobil. Paket nadogradnje uključuje karbonske keramičke rotore, jednodijelne kovane čeljusti i jastučiće visokih performansi na svakom zavoju. Nova tekućina za kočnice i ažuriranje firmvera navodno su potrebni za rad tog novog hardvera.
Jedina druga promjena na automobilu bili su novi kotači od kovanog aluminija opremljeni 20-inčnim gumama Goodyear Supercar 3R. Tesla je video cijele rekordne vožnje objavila na svom kanalu na YouTubeu.
Taycan Turbo S imao je prednost nad Plaidom samo za dvije sekunde kada je postavio EV rekord oko Nürburgringa 2022. godine.
Isto tako, Model S Plaid ograničen je na maksimalnih 320 kilometara na sat. Brža električna vozila, poput Rimac Nevere, koja može postići 413 kilometara na sat, moći će iskoristiti prednost vrlo dugih dijelova staze i bržih zavoja kako bi, po svoj prilici, srušila Teslin rekord. Hrvatska je tvrtka posljednjih dana viđena na stazi kako testira Neveru, koja je upravo oborila nekoliko rekorda u performansama.
Može se očekivati da će Nevera vrlo vjerojatno uskoro postaviti rekord, osim možda ako Tesla nabrzinu ne upogoni svoj novi Roadster.
Izvor: The Drive