Jugoistočna Azija, regija s ukupnom populacijom od 630 milijuna, od kojih je polovina mlađa od 30 godina, spada među najveća TikTokova tržišta po broju korisnika, s više od 325 milijuna posjetitelja mjesečno.
No, platforma tek treba pretvoriti tu veliku korisničku bazu u glavni izvor prihoda od internetske trgovine s obzirom na žestoku konkurenciju poput Shopeea singapurske kompanije Sea Limited, Lazade kineskog Alibabe i Tokopedije u vlasništvu indonezijskog GoTo-a.
Uložit ćemo milijarde dolara u Indoneziju i jugoistočnu Aziju u idućih nekoliko godina, rekao je izvršni direktor TikToka Shou Zi Chew.
Kompanija nije objavila detalje planirane potrošnje, navodeći tek da će ulagati u strukovnu obuku, oglašavanje i podršku malim dobavljačima koji pokažu interes za njezinu platformu za internetsku trgovinu TikTok Shop.
Sadržaj na TikTokovoj platformi sve je raznovrsniji, ustvrdio je Chen, ukazujući na rast broja korisnika i na širenje iz temeljnog poslovanja oglašavanja na internetsku trgovinu uz pomoć poveznica u aplikaciji koji potrošačima omogućuju kupnju tijekom video prijenosa uživo.
TikTok u jugoistočnoj Aziji ima 8.000 radnika i dva milijuna malih trgovaca koji prodaju robu na njegovoj platformi u Indoneziji, najvećem gospodarstvu regije, dodao je.
Transakcije u internetskoj trgovini u jugoistočnoj Aziji približile su se prošle godine razini od 100 milijardi dolara, a Indonezija je činila nešto više od polovine tog iznosa, prema podacima konzultantske kuće Momentum Works.
Vrijednost transakcija na TikTokovoj platformi poskočila je lani u toj regiji na 4,4 milijarde dolara, sa samo 600 milijuna dolara u 2021. Na Shopeejevoj platformi iznosile su čak 49 milijardi dolara, priopćila je ta konzultantska kuća.