Tjedan iz noćne more za Facebook: Veliki problemi nisu zaobišli ni Hrvatsku

Ovo je težak tjedan za Facebook – nakon što su se našli na udaru osnivača Instagrama (koji su napustili kompaniju) i WhatsAppa, korisnici brojnih poslovnih stranica jučer nisu mogli objavljivati sadržaj.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 27.09.2018. / 07:12

Panika zbog Facebooka (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Svima nam je jasno da je, bez obzira na to što Mark Zuckerberg govori o dobrobiti korisnika i povezivanju s obitelji i prijateljima, glavni cilj ove društvene mreže – zarada. Investitore i dioničare ne zanimaju previše takve Zuckerbergove želje, njima su jedino važne brojke na kraju kvartala i godine, odnosno prihod, profit i cijena dionica.

Upravo je Zuckerbergova želja za što većom zaradom jedan od glavnih razloga zbog kojih su kompaniju u posljednje vrijeme napustili osnivači Instagrama i WhatsAppa. Iako to nije direktno navedeno, Kevin Systrom i Mike Krieger ovog tjedna zahvalili su se Zuckerbergu i njegovoj kompaniji zbog neslaganja oko načina monetizacije Instagrama. Jučer je otrovne strelice prema ovoj društvenoj mreži uputio i Brian Acton, osnivač WhatsAppa koji je još prije godinu dana napustio Facebook – u intervju za Forbes također je kritizirao kompaniju zbog neslaganja oko načina na koji bi WhatsApp mogao ostvarivati prihode.

Čak je priznao da osjeća i grižnju savjesti zbog načina na koji je iznevjerio korisnike i na koji je prodao njihovu privatnost, no možemo pretpostaviti da su milijarde dolara koje je dobio od Fejsa dovoljna utjeha zbog koje će nekako preživjeti.

Bez obzira na to što je svima jasno da Zuckerberg nije kupio te kompanije samo kako bi im pomogao u razvoju što kvalitetnijeg proizvoda, već su i njihovi osnivači bili svjesni da će kad-tad doći vrijeme naplate, situacija s osnivačima Instagrama i WhatsAppa ovaj je tjedan bacila veliku mrlju na Facebook i samog Zuckerberga.

Pad poslovnih stranica

No niti to nije sve te se čini kako je ovo postao tjedan iz noćne more za Facebook jer su se jučer tijekom dana brojni korisnici koji upravljaju poslovnim stranicama potužili na veliki problem – nemogućnost objavljivanja sadržaja. Taj problem nije zaobišao ni vlasnike stranica, odnosno agencije i community menadžere u Hrvatskoj te je dio njih također naišao na prilično frustrirajući problem.

Brojne kompanije danas uvelike ovise o toj društvenoj mreži i na njoj objavljuju važne stvari za svoje poslovanje te preko Facebooka komuniciraju s korisnicima/klijentima pa se nemogućnost objavljivanja sadržaja direktno odražava i na njihovo poslovanje i prihode.

Prvi korisnici putem foruma i društvenih mreža počeli su upozoravati na nemogućnost objave sadržaja jučer ujutro, no čini se da je većina imala problema s objavom teksta, fotografija i videozapisa s browsera računala, dok nije bilo toliko problema s objavama preko mobilne aplikacije. Kako možemo vidjeti na toj stranici, Facebook još nije u potpunosti riješio situaciju,  
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti