Traži se kupac: Tko će uložiti milijarde dolara u 'nebrušeni dragulj'?

Činilo se kako neke od najvećih kompanija žele preuzeti Twitter, no posljednje informacije govore kako Google, Apple i Disney neće uložiti svoje milijarde u ovu društvenu mrežu

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 06.10.2016. / 09:51

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Posljednjih dana puno se priča o prodaji Twittera, a iako se izvršni direktor Jack Dorsey protivi prodaji kompaniji, iz Twittera su navodno sve potencijalne kupce obavijestili da žele završiti razgovore o akviziciji do 27. listopada. S obzirom na situaciju u kompaniji i društvenoj mreži koja ne privlači nove korisnike i još nije ostvarila profit, a cijena dionice pala je s maksimalnih 74 dolara koliko je iznosila krajem prosinca 2013. na samo oko 24 dolara koliko iznosi ovog tjedna, jasno je zašto dio menadžera traži potencijalne kupce koji bi pretplatili trenutnu vrijednost kompanije i pokušali uvesti toliko željene promjene koje bi pokrenule mrežu i donijele joj nove korisnike i novac. Mediji su kao najozbiljnije potencijalne kupce do sada spominjali Google, Apple, Disney i Saleforce te je dionica Twittera skočila nakon što je nedavno šef Saleforcea, na pitanje o akviziciji, rekao kako je Twitter 'nebrušeni dragulj' i time dao do znanja kako ozbiljno razmišlja o kupovinu ove kompanije.

No, nakon što su na Re/Codeu objavili kako su od potencijalne akvizicije Twittera odustali Google i Disney te da je jako teško vjerovati da će Apple uložiti milijarde dolara u ovu društvenu mrežu, cijena dionice jučer je pala za desetak posto. Sada se čini kako je Saleforce jedna kompanija koja bi mogla poslati službenu ponudu Twitteru, no dio analitičara upozorio je investitore kako potencijalno Saleforceovo preuzimanje Twittera predstavlja 'veliki rizik za kompaniju koji bi mogao poljuljati povjerenje investitora'. Čini se kako bi se na kraju ipak mogla ostvariti želja CEO-a Dorseya koji se protivi akviziciji i vjeruje kako Twitter 'treba ostati na trenutnom kursu i raditi na kapitalizaciji poboljšanja trenutnih proizvoda i video prijenosa uživo'.

Izvor: Business Insider

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti